نویسنده و اهل قلم اهل سنت چابهار:

اسرائیل با حمله به تظاهر کنندگان فلسطین اسلام ستیزی خود را به وضوح نشان می دهد

16 فروردين 1397 ساعت 20:44

نویسنده و اهل قلم اهل سنت چابهار گفت: اسرائیل و هم پیمانانش بدانند نتیجه بدی از ظلم امروز خود به فلسطینیان خواهند گرفت و نابودی خود را با چنین رفتاری نزدیکتر خواهند کرد.


مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: زنگ خطر برای نابودی صهیونیسم بین‌الملل و آمریکا به صدا درآمده و امروز مقاومت با شجاعت بی‌نظیر در اوج مظلومیت توانسته رژیم اسرائیل را به زانو درآورد و نباید فراموش کنیم چنین تظاهراتی ریشه اسرائیل را خواهد خشکاند.
​وی با اشاره به کشته شدن 20 فلسطینی در جمعه اخیر افزود: جنایات این رژیم گرگ صفت بر کسی پوشیده نیست و ماهیت و حیات این رژیم در ویران کردن زندگی فلسطینیان است و اسرائیل و مرتجعین عرب امروز عامل کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه هستند.
وی با بیان اینکه امروز جهان شاهد فجیع‌ترین جنایات علیه بشریت است، گفت: این‌ها گوشه‌ای از جنایات 70 ساله اسرائیل هستند و امروز جهان اسلام در سراسر دنیا به ندای امام خمینی(ره) و رهبری لبیک گفتند و در حمایت از این مردم مظلوم تاکنون حماسه آفریدند.
درتکیده ادامه داد: جنایات این رژیم اسفاک روز به روز حقانیت کلام امام خمینی(ره) را نمایان می‌کند چرا که به فرموده امام خمینی (ره)، اسرائیل یک رژیم نامشروع، یک غده سرطانی، دشمن بشریت و حکومت فاسد است.
​نویسنده و اهل قلم اهل سنت چابهار خاطرنشان کرد: اتحاد کشورهای اسلامی و مداومت در مقاومت فلسطینیان باعث نابودی اسرائیل خواهد شد و کشتار مسلمانان به دست یکدیگر ترفند همین اسرائیل  و آمریکاست که نیاز به هوشیاری مسلمانان دارد.
​انتهای پیام/ک


کد مطلب: 451364

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451364/اسرائیل-حمله-تظاهر-کنندگان-فلسطین-اسلام-ستیزی-خود-وضوح-نشان-می-دهد

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir