۰
نویسنده و اهل قلم اهل سنت چابهار:

اسرائیل با حمله به تظاهر کنندگان فلسطین اسلام ستیزی خود را به وضوح نشان می دهد

نویسنده و اهل قلم اهل سنت چابهار گفت: اسرائیل و هم پیمانانش بدانند نتیجه بدی از ظلم امروز خود به فلسطینیان خواهند گرفت و نابودی خود را با چنین رفتاری نزدیکتر خواهند کرد.
اسرائیل با حمله به تظاهر کنندگان فلسطین اسلام ستیزی خود را به وضوح نشان می دهد
مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: زنگ خطر برای نابودی صهیونیسم بین‌الملل و آمریکا به صدا درآمده و امروز مقاومت با شجاعت بی‌نظیر در اوج مظلومیت توانسته رژیم اسرائیل را به زانو درآورد و نباید فراموش کنیم چنین تظاهراتی ریشه اسرائیل را خواهد خشکاند.
​وی با اشاره به کشته شدن 20 فلسطینی در جمعه اخیر افزود: جنایات این رژیم گرگ صفت بر کسی پوشیده نیست و ماهیت و حیات این رژیم در ویران کردن زندگی فلسطینیان است و اسرائیل و مرتجعین عرب امروز عامل کشتار زنان و کودکان بی دفاع غزه هستند.
وی با بیان اینکه امروز جهان شاهد فجیع‌ترین جنایات علیه بشریت است، گفت: این‌ها گوشه‌ای از جنایات 70 ساله اسرائیل هستند و امروز جهان اسلام در سراسر دنیا به ندای امام خمینی(ره) و رهبری لبیک گفتند و در حمایت از این مردم مظلوم تاکنون حماسه آفریدند.
درتکیده ادامه داد: جنایات این رژیم اسفاک روز به روز حقانیت کلام امام خمینی(ره) را نمایان می‌کند چرا که به فرموده امام خمینی (ره)، اسرائیل یک رژیم نامشروع، یک غده سرطانی، دشمن بشریت و حکومت فاسد است.
​نویسنده و اهل قلم اهل سنت چابهار خاطرنشان کرد: اتحاد کشورهای اسلامی و مداومت در مقاومت فلسطینیان باعث نابودی اسرائیل خواهد شد و کشتار مسلمانان به دست یکدیگر ترفند همین اسرائیل  و آمریکاست که نیاز به هوشیاری مسلمانان دارد.
​انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۴
کد مطلب: 451364
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *