۰

پنجمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال و تیراندازی کشور ویژه دانشجویان علمی کاربردی در چابهار

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار گفت: پنجمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال ویژه پسران و تیراندازی ویژه دختران مخصوص دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور به میزبانی این منطقه در چابهار برگزار خواهد شد.
پنجمین دوره مسابقات قهرمانی والیبال و تیراندازی کشور ویژه دانشجویان علمی کاربردی در چابهار
​ازیر بلوچ در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: این مسابقات در دو رشته والیبال ساحلی ویژه پسران و تیراندازی ویژه دختران از ۸ لغایت ۱۲ اسفندماه جاری با شرکت تیم‌هایی از سراسر کشور در این بندر اقیانوسی برگزاررمی شود.
وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده از مرکز کشور افزود: شهر بندری چابهار به‌ ویژه در این ماه از سال با توجه شرایط اقلیمی و آب‌ و هوایی استعداد برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف به ‌خصوص ورزش‌های ساحلی و دریایی را دارد.
بلوچ ادامه داد: وجود امکانات استاندارد ورزشی مانند سالن‌های ورزشی سه‌ هزارن فره ورنا، چندمنظوره و سواحل و دریای کم‌عمق برای ورزش‌های قایقرانی، اسکی روی آب و همچنین غواصی می‌تواند چابهار را به خاستگاه مسابقات زمستانی تبدیل کند.
​رئیس دانشگاه علمی کاربردی چابهار عنوان کرد: سواحل بکر چابهار با توجه به آب و هوای مساعد در این فصل از سال نقطه گردشگری ایمن و مطلوب را در مقایسه با سایر سواحل کشور به وجود آورده است به طوری که خاطره خوشی را در ذهن هر بیننده ایجاد می کند.
​وی با اشاره به برگزاری مسابقات در حد کشوری خاطرنشان کرد: این مسابقات درون دانشگاهی در سطح کشور می تواند آمادگی جسمانی دانشجویان را در مسابقات ملی و بومی ارتقا داده و محیط ورزشی زیبا را با ایجاد شور و نشاط در میان دانش آموزان خلق کند.
انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب: 451222
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *