۰
مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان:

دستاورد های امروز کشور مدیون جانفشانی و برکت خون شهداست

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان گفت: شهدای عزیز کشورمان از اول انقلاب تاکنون با رشادت های خود این کشور و مردمشان را بیمه کردند به طوری که اگر امروز پیشرفتی حاصل می شود همگی مدیون خون شهداست.
دستاورد های امروز کشور مدیون جانفشانی و برکت خون شهداست
علی رضا شهرکی در کنگره ملی شهدا در زاهدان در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: ایفای تفکر شهید در جامعه در کنار برگزاری کنگره شهدا براساس محوریت همه جانبه باعث بروز وحدت و اجتماع پروری می شود چراکه هر چه داریم در گرو خون شهداست.
​وی با اشاره به تلاش های مسئولین و مردم برای تحقق تفکر شهدا در کشور افزود: چنین مراسماتی به همه تلنگری ست که را خود را از راه شهیدان این انقلاب کج و جدا نکنند چراکه دلاورمردان این مرز بوم مظلومانه خونشان بر زمین ریخته و علی الظاهر محو شده است ولی در باطن اثر گذاری زیادی در راه و مسیر این انقلاب و اسلام ناب محمدی دارد.
مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ما باید در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تلاش های هدف دار را صورت داده به طوری که نیت و هدف شهدای کشور برای اسلام، امنیت و ناموس پرستی اشان در جهاد فی سبیل الله بوده است لذا پیروی از راه این بزرگ مردان نیز عمل به جهاد می باشد.
​شهرکی خاطرنشان کرد: حضور در چنین کنگره هایی یادآور مسیر واقعی این انقلاب است به طوری که دشمنان را ناامید کرده و اهداف والای نظام را در توسعه و آبادانی کشور بازگو می کند، بنابراین مسئولین و مردم روشنفکر ما همچنان که قدردان شهدا بوده اند در رسالت واقعی اشان برای ادامه دادن این راه همواره استوار و ثابت قدم گام بردارند.
انتهای پیام/ک
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب: 451183
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *