مسئولین شهرستان کنارک در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران چه گفتند:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خار چشم دشمنان انقلاب بود

22 بهمن 1396 ساعت 12:41

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده تکلیف شرعی خود را انجام دادند
مسئولین شهرستان کنارک گفتند: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه شرعی بود و ما با حضور خود پاسخ یاوه گویان را دادیم.




به گزارش چهاربهاران، امام جمعه شهرستان کنارک در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران از کنارک حضور مردم در راهپیمایی را باشکوه توصیف کرد و افزود: خوشبختانه مردم با بصیرت ایران هرساله باشکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.

حجت السلام و المسلمین نعیم بامری بابیان حضور گسترده مردم در راهپیمایی پیام‌های زیادی دارد، تصریح کرد: اولین پیام این حضور برای کشورهای توطئه‌گر جهان به‌ویژه آمریکا است که بدانند زبان تحریم روی ملت ما تأثیر ندارد.

 امام جمعه کنارک گفت: مردم بصیر ما با حضور عظیم و حماسی در راهپیمایی پاسخ قاطعانه‌ای به تهدیدهای آمریکایی‌ها می‌دهند و قاطعانه پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند که ثابت کنند این حرکت در مسیر انقلاب هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد

وی بیعت مستحکم مردم با امام، رهبری و نظام اسلامی را پیام دیگر این حضور دانست و گفت: ملت ما هرگونه تهدیدی را باقدرت پاسخ داده و خواهد داد.

حجت السلام بامری گفت: حضور گسترده ای از مردم راه شاهد بودیم و بسیار شعار های محمکی راه بر دهن دشمنان جمهوری اسلامی ایران زدیم  و حضور مردم در راهپیمایی یک تکلیف شرعی بود که انجام دادند

بیژن بختیار فرماندار شهرستان کنارک در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت: بر اساس دعوتی که شده بود مردم با شوق و اختیار کامل و جدییت شرکت کردند خوشحالیم از اینکه مردم در این زمان و مشمولیت نظام اسلامی در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

صناعی رئیس اداره شیلات شهرستان کنارک افزود: برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن گسترده تر از سال های قبل در شهرستان برگزار و حضور فعال جامعه مردم کنارک و شعار های یک صدا در کنار یک دیگر حس خوبی راه به مسئولین شهرستانی دادند.

مرادبخش اسدالهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنارک به خبرنگار ما گفت: مردم شهرستان کنارک حضور فعال خود را در راهپیمای ۲۲ بهمن به دشمنان انقلاب اسلامی نشان دادند  و همچنین اجرای سرود زیبای دانش اموزان مدرسه در راهپیمایی بسیار زیبا برگزار شد.

سپیده ابیل معاون عمرانی فرماندار کنارک اظهار کرد: مردم شهرستان کنارک با حضور خود از آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های خون شهدا دفاع کردند و پیمان برادری و یک صدا بودن شعار های مرگ بر امریکا به گوش دشمنان ملت ایران خواهد رسید.

انتهای پیام/ خ


کد مطلب: 451169

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451169/حضور-حماسی-مردم-راهپیمایی-۲۲-بهمن-خار-چشم-دشمنان-انقلاب

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir