۰
مسئولین شهرستان کنارک در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران چه گفتند:

حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خار چشم دشمنان انقلاب بود

مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده تکلیف شرعی خود را انجام دادند مسئولین شهرستان کنارک گفتند: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه شرعی بود و ما با حضور خود پاسخ یاوه گویان را دادیم.
حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خار چشم دشمنان انقلاب بود


به گزارش چهاربهاران، امام جمعه شهرستان کنارک در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران از کنارک حضور مردم در راهپیمایی را باشکوه توصیف کرد و افزود: خوشبختانه مردم با بصیرت ایران هرساله باشکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.

حجت السلام و المسلمین نعیم بامری بابیان حضور گسترده مردم در راهپیمایی پیام‌های زیادی دارد، تصریح کرد: اولین پیام این حضور برای کشورهای توطئه‌گر جهان به‌ویژه آمریکا است که بدانند زبان تحریم روی ملت ما تأثیر ندارد.

 امام جمعه کنارک گفت: مردم بصیر ما با حضور عظیم و حماسی در راهپیمایی پاسخ قاطعانه‌ای به تهدیدهای آمریکایی‌ها می‌دهند و قاطعانه پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند که ثابت کنند این حرکت در مسیر انقلاب هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد

وی بیعت مستحکم مردم با امام، رهبری و نظام اسلامی را پیام دیگر این حضور دانست و گفت: ملت ما هرگونه تهدیدی را باقدرت پاسخ داده و خواهد داد.

حجت السلام بامری گفت: حضور گسترده ای از مردم راه شاهد بودیم و بسیار شعار های محمکی راه بر دهن دشمنان جمهوری اسلامی ایران زدیم  و حضور مردم در راهپیمایی یک تکلیف شرعی بود که انجام دادند

بیژن بختیار فرماندار شهرستان کنارک در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن گفت: بر اساس دعوتی که شده بود مردم با شوق و اختیار کامل و جدییت شرکت کردند خوشحالیم از اینکه مردم در این زمان و مشمولیت نظام اسلامی در این راهپیمایی حضور پیدا کردند.

صناعی رئیس اداره شیلات شهرستان کنارک افزود: برنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن گسترده تر از سال های قبل در شهرستان برگزار و حضور فعال جامعه مردم کنارک و شعار های یک صدا در کنار یک دیگر حس خوبی راه به مسئولین شهرستانی دادند.

مرادبخش اسدالهی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کنارک به خبرنگار ما گفت: مردم شهرستان کنارک حضور فعال خود را در راهپیمای ۲۲ بهمن به دشمنان انقلاب اسلامی نشان دادند  و همچنین اجرای سرود زیبای دانش اموزان مدرسه در راهپیمایی بسیار زیبا برگزار شد.

سپیده ابیل معاون عمرانی فرماندار کنارک اظهار کرد: مردم شهرستان کنارک با حضور خود از آرمان های انقلاب اسلامی و ارزش های خون شهدا دفاع کردند و پیمان برادری و یک صدا بودن شعار های مرگ بر امریکا به گوش دشمنان ملت ایران خواهد رسید.

انتهای پیام/ خ
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب: 451169
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *