۰

وزیر آموزش و پرورش وارد کنارک شد/ کلنگ‌زنی همزمان 37 مدرسه برکت در سیستان و بلوچستان

دقایقی پیش سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش وارد فرودگاه کنارک شد و مورد استقبال مسئولین استانی و شهرستانی چابهار و کنارک قرار گرفت.
وزیر آموزش و پرورش وارد کنارک شد/ کلنگ‌زنی همزمان 37 مدرسه برکت در سیستان و بلوچستان
به گزارش چهاربهاران، سید محمد بطحایی صبح امروز در راس هیاتی از این وزارتخانه از طریق فرودگاه کنارک وارد سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود مورد استقبال رسمی علی اصغرجمشید نژاد، معاون استاندار سیستان و بلوچستان، غلامرضا مجیدی سرپرست فرمانداری ویژه چابهار و تعدادی دیگر از مسئولان محلی قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری شهرستان چابهار در حاشیه ورود وزیر آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش و پرورش در این سفر دو روزه به سیستان و بلوچستان چندین طرح عمرانی و آموزشی را افتتاح و کلنگ زنی می کند و دیدارهای مختلفی با فرهنگیان استان خواهد داشت.

غلامرضا مجیدی افزود: با حضور وزیر آموزش و پرورش 96 مدرسه با 260 کلاس درس و اعتبار 144 میلیارد ریال همزمان در سیستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: از مجموع 96 طرح آموزشی یاد شده 77 پروژه با 212 کلاس درس با اعتباری افزون بر 114میلیارد ریال با مشارکت خیران مدرسه ساز آماده بهره برداری است.

سرپرست فرمانداری چابهار گفت: کلنگ زنی مرکز آموزشی رفاهی در کنارک و چابهار، دیدار با فرهنگیان سواحل مکران در دانشگاه دریانوردی، کلنگ زنی چند پروژه آموزشی، بازدید از مدارس حاشیه شهر، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز از دیگر برنامه های سفر وزیر آموزش و پرورش به جنوب سیستان و بلوچستان است.

مجیدی خاطرنشان کرد: وزیرآموزش و پرورش به منظور شرکت در شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان فردا به زاهدان سفر می کند.

انتهای پیام/ ف

 
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 451122
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *