۰

عدم روشنایی برخی معابر در شهرستان کنارک/جان مردم در خطر است

توجه به درخواست های مردمی برای تجهیز مناطق مسکونی شهر به روشنایی مطلوب، امری است ضروری که باید این مطالبه به حق از سوی مسئولان شرکت برق و نیز مجموعه مدیریت شهری برآورده شود.
عدم روشنایی برخی معابر در شهرستان کنارک/جان مردم در خطر است

به گزارش چهاربهاران، روشنایی کوچه و محله میادین یکی از عناصر مبلمان شهری محسوب می شود و از جایگاه ویژه ای در معماری و شهرسازی برخوردار و در طراحی شهری بسیار حائز اهمیت است.

روشنایی مناسب کوچه و محله ها سبب رضایت مندی شهروندان و همچنین ارتقاء امنیت یک شهر یا منطقه میشود و امروزه برق و روشنایی یکی از نیاز های اساسی یک زندگی به شمار میرود.

ساکنین محله و کوچه پشت بانک ملی کنارک در نبود روشنایی مطلق به سر میبرند و باعث نارضایتی شهروندان از اداره برق شهرستان شده است یکی از شهروندان معترض در خصوص نبود روشنایی در محله سکونتشان در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران از کنارک اظهار کرد: محله ای ما که به نظر فردی خود یک محله ساده نشین محسوب میشود و به همین دلیل از روشنایی محروم مانده است و هیچگونه رسیدگی و اهمیتی از طرف اداره برق شهرستان برای رفع این معظل دیده نشده است.

محمد پناهنده تصریح کرد: مدت زیادی است که محله ما از نبود روشنایی رنج میبرد و بسیاری از اهالی این منطقه با مشکل رفت وامد در تاریکی ها برخورده اند و باعث ناراحتی و نارضایتی این شهروندان از مسئولان مربوطه شده است.

عدم روشنایی مناسب کوچه ها و خیابان ها در افزایش سرقت از منازل تاثیر قابل توجهی دارد که نمی توان به راحتی از کنار آن گذشت.در شهرستان کنارک در برخی از خیابان ها، به جهت همین مساله مشکلاتی رخ داده و می دهد که البته در سایه فعالیت های ارزشمند پلیس و گشت های نیروهای انتظامی در مناطق گوناگون، طی سالیان اخیر از آمار این جرایم کاسته شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه محله ما تیر چراغ برق دارد و فقط لامپهای آن خراب یا سوخته اند که آنها را اداره برق شهرستان میتواند به راحتی رفع کند اما ما همچنان منتظر روشنایی در محله خود هستیم.

پناهنده خاطرنشان کرد: مدتی قبل به ماموران اداره برق کنارک مراجعه کردم که مشکل روشنایی محله را رفع کنند که انها برای وصل کردن لامپها ر رفع مشکل برق روشنایی در محله مبلغی را برای انجام این کار یا همان (دستمزد) خواستار شدند که برای انجام این کار توسط انها باید مبلغی را به انها بپردازیم.

شهروند کنارکی گفت: اگر قدرت و اعتبارات اداره برق کنارک در حد توان رفع مشکلات نمی باشد وزارت نیرو به کمک اداره برق شهرستان بیاید.

انتهای پیام/ خ
 
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 451097
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *