مدیرکل آموزش وپرورش سیستان بلوچستان مطرح کرد:

توسعه مدارس غیرانتفاعی چابهار بازوانی توانمند برای توسعه آموزش جنوب استان

28 دی 1396 ساعت 13:32

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس غیردولتی بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند که می توانند نقش موثری در توسعه زیر ساخت های آموزش چابهار و همچنین هدایت شغلی، تحصیلی و ارتقاء توان علمی دانش آموزان ایفاء کنند.


به گزارش چهاربهاران علی رضا نخعی در حاشیه بازدید از مدارس غیر انتفاعی چابهار اظهار کرد: مدارس غیردولتی با ایجاد محیطی شاداب و پویا در کنار خدمات آموزشی موثر می توانند باعث ارتقاء اهداف آموزشی و تربیتی مبتنی بر تجهیزات استاندارد شوند.
وی ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیریت آموزش وپرورش نسبت به مدارس غیر دولتی در راستای توسعه و ارتقاء و همچنین زحمات موسسین، مدیران و شاغلین نیروهای آزاد افزود: موسسین با برنامه ریزی وبهره گیری ازایده ها و توان نیروهای شاغل و ایجاد محیطی شاداب و پویا درکنار علم آموزی در ارتقاء فرایند آموزش و تربیت دانش آموزان برتر کوشا باشند تا سطوح آموزشی در این مناطق ارتقا یابد.
نخعی درادامه با اشاره به افزایش و توسعه مدارس غیردولتی شهرستان عنوان کرد: همه نیروها باید با برنامه ریزی وارائه مجوز، تسهیلات و بسته های حمایتی در زمینه های مختلف از این مدارس را مهیا کرده چرا که آنان بازوان توانمند آموزش و پرورش می باشند که می توانند نقش موثری در هدایت شغلی وتحصیلی و ارتقاء توان علمی دانش آموزان ایفاء کنند.
​وی تحصیل توام با کارهای عملی را مهم دانست و ادامه داد: دانش آموزان باید تحصیل را سرمشق زندگی خود قرار دهند در به صورت هدف دار به فراگیری تحصیل بپردازند.
​مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود زیرساخت ها آموزشی در برخی از نقاط استان، ورود مدارس غیردولتی می تواند برای رفع کاستی ها تاثیر گذار بوده و ازتقا تحصیلی دانش آموزان را به وجود آورد.
​انتهای پیام/ک
 
 


کد مطلب: 451035

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/451035/توسعه-مدارس-غیرانتفاعی-چابهار-بازوانی-توانمند-آموزش-جنوب-استان

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir