۰
مدیرکل آموزش وپرورش سیستان بلوچستان مطرح کرد:

توسعه مدارس غیرانتفاعی چابهار بازوانی توانمند برای توسعه آموزش جنوب استان

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: مدارس غیردولتی بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند که می توانند نقش موثری در توسعه زیر ساخت های آموزش چابهار و همچنین هدایت شغلی، تحصیلی و ارتقاء توان علمی دانش آموزان ایفاء کنند.
توسعه مدارس غیرانتفاعی چابهار بازوانی توانمند برای توسعه آموزش جنوب استان
به گزارش چهاربهاران علی رضا نخعی در حاشیه بازدید از مدارس غیر انتفاعی چابهار اظهار کرد: مدارس غیردولتی با ایجاد محیطی شاداب و پویا در کنار خدمات آموزشی موثر می توانند باعث ارتقاء اهداف آموزشی و تربیتی مبتنی بر تجهیزات استاندارد شوند.
وی ضمن تشکر از نگاه ویژه مدیریت آموزش وپرورش نسبت به مدارس غیر دولتی در راستای توسعه و ارتقاء و همچنین زحمات موسسین، مدیران و شاغلین نیروهای آزاد افزود: موسسین با برنامه ریزی وبهره گیری ازایده ها و توان نیروهای شاغل و ایجاد محیطی شاداب و پویا درکنار علم آموزی در ارتقاء فرایند آموزش و تربیت دانش آموزان برتر کوشا باشند تا سطوح آموزشی در این مناطق ارتقا یابد.
نخعی درادامه با اشاره به افزایش و توسعه مدارس غیردولتی شهرستان عنوان کرد: همه نیروها باید با برنامه ریزی وارائه مجوز، تسهیلات و بسته های حمایتی در زمینه های مختلف از این مدارس را مهیا کرده چرا که آنان بازوان توانمند آموزش و پرورش می باشند که می توانند نقش موثری در هدایت شغلی وتحصیلی و ارتقاء توان علمی دانش آموزان ایفاء کنند.
​وی تحصیل توام با کارهای عملی را مهم دانست و ادامه داد: دانش آموزان باید تحصیل را سرمشق زندگی خود قرار دهند در به صورت هدف دار به فراگیری تحصیل بپردازند.
​مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود زیرساخت ها آموزشی در برخی از نقاط استان، ورود مدارس غیردولتی می تواند برای رفع کاستی ها تاثیر گذار بوده و ازتقا تحصیلی دانش آموزان را به وجود آورد.
​انتهای پیام/ک
 
 
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 451035
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *