۰
امام جمعه اهل سنت کنارک:

اغتشاش حرام است/مردم گول گروهک های تروریستی را نمی خورند

امام جمعه اهل سنت کنارک گفت: هر گونه اغتشاش به نام مطالبه گری در شهر حرام است و گروهک های تروریستی با عناوین مختلف در صدد بر هم زدن نظم عمومی می باشند.
اغتشاش حرام است/مردم گول گروهک های تروریستی را نمی خورند
مولوی عبدالملک ملکی پور در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: اغتشاش و تخریب اموال عمومی به اسم گرفتن حق خود در اسلام و قرآن حرام است و عده ای از عناصر سابق گروهک تروریستی ریگی مردم را به هرج و مرج دعوت می کنند که پیروی از این افراد مرتد نیز به شدت محکوم است.
​وی با اشاره به جدا بودن صف مردم از اغتشاش گران افزود: چگونه می شود کسانی که دستشان به خون هزاران شیعه و سنی آغشته است امروز دلسوز مردم شده اند و با دعوت مردم به اغتشاش قصد هرج و مرج در کشور را دارند.
​امام جمعه اهل سنت کنارک نافرمانی از دشمنان را از فرامین واجب الهی برشمرد و ادامه داد: آمریکا، اسرائیل و آل سعود بعد از نابودی داعش در خاورمیانه به دنبال ناامنی در ایران می باشند و عناصر داخلی خود را به اغتشاش در کشور فرمان داده اند.
​وی اغتشاش گران را به توبه توصیه کرد و تصریح کرد: حق طلبان برای تحت تاثیر گذاشتن دولت در توجه به تولید داخلی تجمعات بر حقی داشتند ولی دشمنان با حضور در بین معترضان به انقلاب توهین کردند که مانند ادوار گذشته نیازمند هوشیاری مردم برای ناکام گذاشتن فتنه گران است.
​مولوی ملکی پور خاطرنشان کرد: اشتعال در معابر، شکستن شیشه های اتوبوس و مغازه، کندن چراغ راهنمایی و رانندگی، خرد کردن شیشه های اتومبیل پارک شده در خیابان به اقتصاد مردم ضربه می زند و عناصر سابق گروهک های تروریستی عبدالمالک ریگی با دعوت مردم به ناامنی در بلوچستان به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود می باشند.
​انتهای پیام/ک
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 450944
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *