۰

جلسه هماهنگی برنامه های 9 دی در چابهار برگزار شد

جانشین اداره تبلیغات اسلامی چابهار گفت: در جلسه هماهنگی برنامه های 9 دی در چابهار سه برنامه محوری از جمعه تا یکشنبه برگزار خواهد شد.
جلسه هماهنگی برنامه های 9 دی در چابهار برگزار شد
به گزارش چهاربهاران غلامرضا آرامش در جلسه هماهنگی برنامه های 9 دی در چابهار اظهار کرد: این جلسه هفتاد و یکمین جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی در مناسبت های مذهبی در اداره تبلیغات اسلامی چابهار می باشد که اجرای برنامه های تعیین شده در آن قدردانی کوچکی از مردم همیشه در صحنه و حماسه ساز ایران در 9 دی 88 می باشد.
وی با اشاره به سه برنامه محوری حماسه 9 دی افزود: اولین برنامه حضور نمادین دانش آموزان پسر در نماز جمعه شهرستان چابهار به مناسبت سرکوبی فتنه، سران جنبش سبز می باشد، برنامه دوم روز شنبه ساعت 9 صبح با حضور مردم و مسئولین در سالن سردار شهید محب علی فارسی در محل سپاه شهرستان چابهار برگزار می شود که ورود برای عموم مردم و اقشار آزاد است و برنامه محوری سوم روز شنبه ساعت 9 صبح در دبیرستان دخترانه آسیه روبروی اداره ارشاد اسلامی چابهار با حضور مسئولین برگزار خواهد شد.
آرامش ادامه داد: در دی ماه ۸۸ فتنه گران اصل نظام را هدف قرار گرفته بودند و به ارزش های انقلابی و اسلامی هتاکی کرده که این همان خواسته دشمن بود و این مردم همیشه در صحنه و با بصیرت ایران اسلامی بودند که با حضور خود جوش در قالب هیئات مذهبی به صحنه آمدند و فتنه را خاموش و فتنه گران را رسوا و دشمنان خارجی را مایوس کردند.
جانشین اداره تبلیغات اسلامی چابهار خاطرنشان کرد: همچنین بدین مناسبت اداره تبلیغات اسلامی طرح گفتمان دینی را با همکاری مدیریت آموزش و پرورش چابهار با حضور اساتید مجرب در سطح مدارس شهرستان چابهار برگزار خواهد کرد.
​انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 450916
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *