امام جمعه چابهار در خطبه های امروز؛

اسرائیل تا چند سال دیگر نابود می شود/مراجع قضایی نتیجه افراد دستگیر شده در انتحاری تاسوعای حسینی را مشخص کنند/وحدت حوزه و دانشگاه راه نجات کشور است/برجام شکست خورد

24 آذر 1396 ساعت 13:06

امام جمعه چابهار در خطبه های امروز نماز جمعه مسجد امام حسین (ع) چابهار گفت: اسرائیل مانند داعش تا چند سال دیگر نابود می شود و دولت از شکست برجام تجربه کند و بداند با مقاومت و اتکا به نیروهای داخلی می تواند در همه زمینه ها موفق شود.


به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در نماز جمعه امروز که مصادف با سالروز شهدای تاسوعای حسینی در عاشورا قرار گرفت اظهار کرد: روز ۲۴ آذر سالروز شهادت تاسوعای چابهار است که وهابی های سعودی روز تاسوعای حسینی جلوی چشم همه ما و شما دست به عملیات انتحاری زدند و اعم از شیعه و سنی را قطعه قطعه کردند و یاد شهدای تاسوعای حسینی را گرامی داشته باشید.
وی با اشاره به نزدیک بودن نابودی اسرائیل افزود: اگر امروز کلامی که مقام معظم رهبری می گوید محقق می شود به دلیل خون شهیدان ماست و این انقلاب ما بیمه شده خون شهدا ما می باشد اگر آقا فرمود چند سال دیگر از اسرائیل اثری نخواهد بود مطمئن باشید نخواهد بود.
امام جمعه چابهار تصریح کرد: این ها قرار بود دو نفر باشند که در بین مردم عملیات انجام دهند به طوری که نفر اول خودش را در بین مردم منفجر کند و مردم جمع شوند و نفر دو در اجتماع مردم خودش را منفجر کنند تا صدها نفر کشته شوند که نفر اول قبل از رسیدن به مردم با تیراندازی دقیق محافظان انقلابی کشته شد و این ها به قدری خبیث می باشند که حد و حساب ندارد.
وی مراجع قضایی را مکلف به مشخص کردن سرنوشت تیم دستگیر شده انتحاری در چابهار کرد و ادامه داد: در همان روز تاسوعای چابهار طفل سه ماهه در آغوش مادر شهید شد حتی چند طفل اهل سنت شهید شدند و بالاخره ما نفهمیدیم تیمی که از آنها دستگیر شدند چه شد و ای کاش تشکیلات قضایی ما به مردم می گفتند ۱۱ نفر دستگیر شده چه شدند و این استخوان لای زخم مانده است.
​حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: چرا در کشور ما از اصطلاحاتی استفاده می کنند مانند م.ر زندان! سریع به جرم و جنایت نجومی بگیران پرداختن و محاکمه کردن باید به مردم اعلام شود، مسئولی اختلاس می کند باید محکوم شود.
وی با اشاره به ملحدان انتحاری تاسوعای چابهار تشریح کرد: با این حرکت ها باید دل مردم التیام یابد، حداقل این ها را به دار بزنید و نگذارید خون شهدا پایمال شود، در نظامی که نه آبروی خطاکاران بزرگ را می برند و نه جرم و جنایت دشمن را جواب می دهند گستاخ تر می شوند و مسئولی که قاتلین شهدای تاسوعا را تیمار می کند به عذاب سخت الهی گرفتار خواهد شد چرا این خبیثان در انظار عمومی به دار آویخته نمی شوند و یا اگر شده اند چرا دستگاه قضا اعلام نمی کند.
امام جمعه چابهار در خصوص شکست قطعی برجام تاکید کرد: برجام برای بعضی ها معجزه است معلوم نیست چه گلی به سرشان زده است و در خرید بوئینگ هم تحریم شدند و درود خدا بر سپاه و بسیج که داعش را نابود کردند و این نتیجه اطاعت پذیری از رهبری می باشد.
حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: حزب الهی ها در لبنان، سوریه، عراق و ایران اسلامی متحد شدند و توانستند داعش را نابود کنند داعشی که عراق و سوریه را گرفت و می رفت تا دنیای اسلام را لکه دار کند و آیا اتحاد جهان اسلام نمی تواند ریشه رژیم غصبی اسرائیل را از بین ببرد.
وی روز پژوهش را گرامی داشتو ادامه داد: ۲۵ آذر روز پژوهش است و رکن اساسی و مایه بقای نظام ما بسط داد پژوهش می باشد و دولت و مسئولین باید زمینه آزمون و خطا را برای پژوهشگران ما مهیا کنند.
وی با اشاره به روز حمل و نقل خاطرنشان کرد: روز حمل و نقل نیز در هفته آتی وجود دارد که یکی از قشر های زحمت کش ما راننده ها می باشد و ۲۶ آذر به نام روز راننده ها نامگذاری شد و روزی بود که رانندگان به فرمان امام راحل به بنادر رفتند و اموال دپو شده را به داخل کشور منتقل کردند.
وی وحدت حوزه و دانشگاه را عامل برون رفت از مشکلات کنونی دانست و تصریح کرد: در سال ۵۸ شهید مفتح و شهید مطهری را به شهادت رساندند تا فرهنگ ناب محمدی به دانشگاهها منتقل نشود و امروز هم تنها راه نجات کشور وحدت حوزه و دانشگاه می باشد باید نگاه به درون داشته باشید و دنبال سرمایه گذار خارجی نباشید پژوهشگران و دانشجویان ما که چندین اختراع دارند توجه نمی شوند و برخی مسئولین برای پیشرفت کشور به دنبال خارجی ها می باشند که این بزرگترین ظلم است.
وی در خصوص خبر گران شدن بنزین از سوی دولت ابراز تاسف کرد و ادامه داد: باز زمزمه گرانی می آید مگر نبود که شما حامل های انرژی را گران کنید و دست فقرا را بگیرید و بنزین را از ۴۰۰ هزار تومان به یک هزار تومان آوردید و کجا از ثروتمند به فقرا دادید و فریاد رهبری را اجابت کنید و خداوند کسانی که به مردم، نظام و انقلاب خیانت می کنند ذلیل خواهند شد.
​امام جمعه چابهار شعار تکریم ارباب رجوع در ادارات دولتی را تنها یک شعار عنوان کرد و تشریح کرد: متاسفانه در چند سال اخیر در ادارات با مردم بد برخورد می شود و تکریم ارباب رجوع شعار پوچی بود که ادامه نیافت، آقای مسئول اداره اگر مردم مشکل نداشته باشند به شما مراجعه نمی کنند چه در دستگاه اجرایی چه در دستگاه مقننه و غیره، هنوز فرهنگ غربزدگی تحصیل کردگان انگلیسی و آن طرف آبی در کشور وجود دارد.
وی در خصوص پست های ریز و درشت کشوری خاطرنشان کرد: مسئولیت های کشور و مدیریت ها باید باید به جوانان انقلابی ما داده شود به طوریکه تحصیل کردگان اروپایی مقیم کشور در دانشگاه ها نمی توانند تحصیل کرده انقلابی تربیت کنند و نباید فرهنگ اروپایی را به دانشجویان ما آموزش دهند.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 450818

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450818/اسرائیل-چند-سال-دیگر-نابود-می-شود-مراجع-قضایی-نتیجه-افراد-دستگیر-شده-انتحاری-تاسوعای-حسینی-مشخص-کنند-وحدت-حوزه-دانشگاه-راه-نجات-کشور-برجام-شکست-خورد

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir