۰
امام جمعه چابهار در خطبه های امروز؛

اسرائیل تا چند سال دیگر نابود می شود/مراجع قضایی نتیجه افراد دستگیر شده در انتحاری تاسوعای حسینی را مشخص کنند/وحدت حوزه و دانشگاه راه نجات کشور است/برجام شکست خورد

امام جمعه چابهار در خطبه های امروز نماز جمعه مسجد امام حسین (ع) چابهار گفت: اسرائیل مانند داعش تا چند سال دیگر نابود می شود و دولت از شکست برجام تجربه کند و بداند با مقاومت و اتکا به نیروهای داخلی می تواند در همه زمینه ها موفق شود.
اسرائیل تا چند سال دیگر نابود می شود/مراجع قضایی نتیجه افراد دستگیر شده در انتحاری تاسوعای حسینی را مشخص کنند/وحدت حوزه و دانشگاه راه نجات کشور است/برجام شکست خورد
به گزارش چهاربهاران حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موسوی در نماز جمعه امروز که مصادف با سالروز شهدای تاسوعای حسینی در عاشورا قرار گرفت اظهار کرد: روز ۲۴ آذر سالروز شهادت تاسوعای چابهار است که وهابی های سعودی روز تاسوعای حسینی جلوی چشم همه ما و شما دست به عملیات انتحاری زدند و اعم از شیعه و سنی را قطعه قطعه کردند و یاد شهدای تاسوعای حسینی را گرامی داشته باشید.
وی با اشاره به نزدیک بودن نابودی اسرائیل افزود: اگر امروز کلامی که مقام معظم رهبری می گوید محقق می شود به دلیل خون شهیدان ماست و این انقلاب ما بیمه شده خون شهدا ما می باشد اگر آقا فرمود چند سال دیگر از اسرائیل اثری نخواهد بود مطمئن باشید نخواهد بود.
امام جمعه چابهار تصریح کرد: این ها قرار بود دو نفر باشند که در بین مردم عملیات انجام دهند به طوری که نفر اول خودش را در بین مردم منفجر کند و مردم جمع شوند و نفر دو در اجتماع مردم خودش را منفجر کنند تا صدها نفر کشته شوند که نفر اول قبل از رسیدن به مردم با تیراندازی دقیق محافظان انقلابی کشته شد و این ها به قدری خبیث می باشند که حد و حساب ندارد.
وی مراجع قضایی را مکلف به مشخص کردن سرنوشت تیم دستگیر شده انتحاری در چابهار کرد و ادامه داد: در همان روز تاسوعای چابهار طفل سه ماهه در آغوش مادر شهید شد حتی چند طفل اهل سنت شهید شدند و بالاخره ما نفهمیدیم تیمی که از آنها دستگیر شدند چه شد و ای کاش تشکیلات قضایی ما به مردم می گفتند ۱۱ نفر دستگیر شده چه شدند و این استخوان لای زخم مانده است.
​حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: چرا در کشور ما از اصطلاحاتی استفاده می کنند مانند م.ر زندان! سریع به جرم و جنایت نجومی بگیران پرداختن و محاکمه کردن باید به مردم اعلام شود، مسئولی اختلاس می کند باید محکوم شود.
وی با اشاره به ملحدان انتحاری تاسوعای چابهار تشریح کرد: با این حرکت ها باید دل مردم التیام یابد، حداقل این ها را به دار بزنید و نگذارید خون شهدا پایمال شود، در نظامی که نه آبروی خطاکاران بزرگ را می برند و نه جرم و جنایت دشمن را جواب می دهند گستاخ تر می شوند و مسئولی که قاتلین شهدای تاسوعا را تیمار می کند به عذاب سخت الهی گرفتار خواهد شد چرا این خبیثان در انظار عمومی به دار آویخته نمی شوند و یا اگر شده اند چرا دستگاه قضا اعلام نمی کند.
امام جمعه چابهار در خصوص شکست قطعی برجام تاکید کرد: برجام برای بعضی ها معجزه است معلوم نیست چه گلی به سرشان زده است و در خرید بوئینگ هم تحریم شدند و درود خدا بر سپاه و بسیج که داعش را نابود کردند و این نتیجه اطاعت پذیری از رهبری می باشد.
حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: حزب الهی ها در لبنان، سوریه، عراق و ایران اسلامی متحد شدند و توانستند داعش را نابود کنند داعشی که عراق و سوریه را گرفت و می رفت تا دنیای اسلام را لکه دار کند و آیا اتحاد جهان اسلام نمی تواند ریشه رژیم غصبی اسرائیل را از بین ببرد.
وی روز پژوهش را گرامی داشتو ادامه داد: ۲۵ آذر روز پژوهش است و رکن اساسی و مایه بقای نظام ما بسط داد پژوهش می باشد و دولت و مسئولین باید زمینه آزمون و خطا را برای پژوهشگران ما مهیا کنند.
وی با اشاره به روز حمل و نقل خاطرنشان کرد: روز حمل و نقل نیز در هفته آتی وجود دارد که یکی از قشر های زحمت کش ما راننده ها می باشد و ۲۶ آذر به نام روز راننده ها نامگذاری شد و روزی بود که رانندگان به فرمان امام راحل به بنادر رفتند و اموال دپو شده را به داخل کشور منتقل کردند.
وی وحدت حوزه و دانشگاه را عامل برون رفت از مشکلات کنونی دانست و تصریح کرد: در سال ۵۸ شهید مفتح و شهید مطهری را به شهادت رساندند تا فرهنگ ناب محمدی به دانشگاهها منتقل نشود و امروز هم تنها راه نجات کشور وحدت حوزه و دانشگاه می باشد باید نگاه به درون داشته باشید و دنبال سرمایه گذار خارجی نباشید پژوهشگران و دانشجویان ما که چندین اختراع دارند توجه نمی شوند و برخی مسئولین برای پیشرفت کشور به دنبال خارجی ها می باشند که این بزرگترین ظلم است.
وی در خصوص خبر گران شدن بنزین از سوی دولت ابراز تاسف کرد و ادامه داد: باز زمزمه گرانی می آید مگر نبود که شما حامل های انرژی را گران کنید و دست فقرا را بگیرید و بنزین را از ۴۰۰ هزار تومان به یک هزار تومان آوردید و کجا از ثروتمند به فقرا دادید و فریاد رهبری را اجابت کنید و خداوند کسانی که به مردم، نظام و انقلاب خیانت می کنند ذلیل خواهند شد.
​امام جمعه چابهار شعار تکریم ارباب رجوع در ادارات دولتی را تنها یک شعار عنوان کرد و تشریح کرد: متاسفانه در چند سال اخیر در ادارات با مردم بد برخورد می شود و تکریم ارباب رجوع شعار پوچی بود که ادامه نیافت، آقای مسئول اداره اگر مردم مشکل نداشته باشند به شما مراجعه نمی کنند چه در دستگاه اجرایی چه در دستگاه مقننه و غیره، هنوز فرهنگ غربزدگی تحصیل کردگان انگلیسی و آن طرف آبی در کشور وجود دارد.
وی در خصوص پست های ریز و درشت کشوری خاطرنشان کرد: مسئولیت های کشور و مدیریت ها باید باید به جوانان انقلابی ما داده شود به طوریکه تحصیل کردگان اروپایی مقیم کشور در دانشگاه ها نمی توانند تحصیل کرده انقلابی تربیت کنند و نباید فرهنگ اروپایی را به دانشجویان ما آموزش دهند.
انتهای پیام/ک
جمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 450818
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *