۰

شهرداری در محیط زیست روستای ناصرآباد زباله کاشت/ نارضایتی مردم از بی توجهی مسئولین

عدم توجه به محیط زیست و زباله های رها شده توسط شهرداری در روستای ناصرآباد شهرستان کنارک نارضایتی اهالی این روستا را به دنبال داشته است و از محل دپوی زباله در وسط روستا گلایه مند هستند.
شهرداری در محیط زیست روستای ناصرآباد زباله کاشت/ نارضایتی مردم از بی توجهی مسئولین
دهیار روستای ناصرآباد در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، با اشاره به اینکه این روستا در 10 کیلومتری شهرستان کنارک قرار دارد، اظهار کرد: روستای ناصر آباد با ساحلی بکر ولی محل قرار گرفتن دفن زباله های جمع آوری شده شهرداری در وسط روستا و باعث بروز مشکلاتی برای مردم این منطقه شده است.

یوسف افراز گفت: روستای ناصرآباد با وجود ساحل بزرگ و داشتن رودخانه در نزدیکی دریا مدت زیادی است که اداره شهرداری کنارک زباله های جمع آوری شده سطح شهر را به اینجا میریزد و باعث آلوده شدن محیط زیست شده است.

وی ادامه داد: این مشکل به اداره محیط زیست گزارش شده است و قول ایجاد کانالی برای رودخانه داده اند.

دهیار ناصرآباد بیان کرد: شهرداری کنارک زباله های خود را در روستا و کنار رودخانه میریزد و با وجود بالا آمادن آب دریا و روان شدن رود تمامی زباله ها را به نوار ساحلی روستا روانه می کند و باعث آلوده شدن محیط زیست می شود و طبیعت شکل زیبای خود را از دست میدهد و صدمه بدی را به محیط زیست میزند.

افراز خاطرنشان کرد: این روند ریختن زباله ها در کنار رود مدت زیادی است انجام می شود و ساکنین این روستا گلایه مند هستند و آنها خواستار توجه مسئولین مربوطه به این بی توجهی شدند.

انتهای پیام/ خ


 
شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 450771
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *