۰

صدای هفت ساله لج دار صیادی کنارک که به گوش مسئولین نرسیده است

غرق شدن و از بین رفتن لج صیادی از کنارک که هفت سال است که مشکلات ناخدای لج به گوش هیچ یک از مسئولین نرسیده است.
صدای هفت ساله لج دار صیادی کنارک که به گوش مسئولین نرسیده است
ناخدارستم افسر در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران از کنارک گفت: بیش از هفت سال است که به علت غرق شدن شناور صیادی برودتب تمام سرمایه و دارائی حاصل تلاش چندین ساله از بین رفته است.

ناخدا افسر افزود: به دلیل عدم همکاری بانک کشاورزی شعبه شهرستان کنارک با مشکلات معیشتی لاینحلی مواجه شده که حتی از ادامه تحصیل چند فرزندم چشم پوشی کرده تا بتوانم برای تامین نیازهای روزمره از انها کمک بگیرم.

وی در ادامه داد: اینجانب به دلیل بی سوادی توان احقاق حق خود را ندارم و روئسای ادارات مربوطه و بانک به حرف بنده هیچ عنایتی ندارند و برای رسیدگی به مشکلات بنده هیچ تلاشی از طرف انها به چشم نمیخورد.

ناخدا رستم مال باخته خاطر نشان کرد: دلیل عدم رسیدگی تمام ادارات و بانک های مربوطه به مشکل بنده این است که کسی از انها سئوال نمی کند که چرا همکاری نمی کنید که این همه مشکلات مردم انباشته شده و در انجام کارها هیچ پیشرفتی به چشم نمی آید.

وی خاطرنشان کرد: لنج صیادی بنده که در اب های استان هرمزگان دز حوالی جزیره فاروان دچادر شکستگی بدنه و اب گرفتگی و غرق شده است و حدود هفت سال می گذرد و یکی از مسئولین صدای فریاد های این بنده حقیر را جواب نداده است.

انتهای پیام/ خ
 
جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 450763
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *