مدیر شرکت نفت چابهارخبر داد:

کاهش 46 درصدی حوادث در ناوگان حمل و نقل جاده ای منطقه

16 آذر 1396 ساعت 12:49

مدیر شرکت نفت چابهار گفت: با ارائه آموزش های تخصصی رانندگی ایمن نفت کش ها در هشت ماهه نخست امسال حوادث جاده ای در منطقه چابهار 46 درصد کاهش یافته است.


مصطفی نخعی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در جهت افزایش سطح علمی و تخصصی رانندگان نفت کش اقدام به برگزاری یک هزار و 200 ساعت آموزش دوره های عمومی و تخصصی در زمینه های مختلف در هشت ماهه نخست امسال کرد.
وی ضمن اشاره به کاهش چشمگیر حوادث جاده ای ناوگان حمل و نقل منطقه طی هشت ماه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: با توجه به اهمیت جایگاه آموزش نیروی انسانی و با هدف ارتقای آمادگی، شناسایی عوامل بروز حادثه و کاهش اثرات ناشی از آن در هشت ماهه نخست امسال با بهره گیری از دانش فنی و تخصصی اساتید و کارشناسان مجرب سازمان هلال احمر، پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی و اداره کار و رفاه اجتماعی در زمینه های مختلف اقدام به برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی برای رانندگان، پیمانکاران حمل و نقل و سایر ذی نفعان در منطقه شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در ادامه ضمن تاکید بر وظیفه دشوار و مهم رانندگان نفت کش ها در برقراری انضباط جاده ای و جلوگیری از بروز خطرات تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی کاربردی و تاکید بر رعایت الزامات قانونی در رانندگی برای تمامی فعالان عرصه حمل مواد نفتی بسیار مهم و ضروری است و همه شهرستان ها نیازمند کوشش های مستمر در ارائه آموزشهای مذکور می باشند.
مدیر شرکت نفت منطقه جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با ارائه آموزشهای مستمر و توجه رانندگان به موارد مطروحه در این کلاسها، شاهد ارتقای روزافزون فرهنگ صحیح رانندگی و به دنبال آن کاهش تصادفات و خطرات جاده ای خواهیم بود.
​وی خاطرنشان کرد: این آموزش ها و برگزاری کلاس ها در اینده نیز استمرار خواهد داشت و با این رویه پیشرفت فرهنگ صحیح رانندگی نفت کش ها در استان به وقوع می پیوندد.
انتهای پیام/ک


کد مطلب: 450755

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450755/کاهش-46-درصدی-حوادث-ناوگان-حمل-نقل-جاده-منطقه

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir