۰
مدیر شرکت نفت چابهارخبر داد:

کاهش 46 درصدی حوادث در ناوگان حمل و نقل جاده ای منطقه

مدیر شرکت نفت چابهار گفت: با ارائه آموزش های تخصصی رانندگی ایمن نفت کش ها در هشت ماهه نخست امسال حوادث جاده ای در منطقه چابهار 46 درصد کاهش یافته است.
کاهش 46 درصدی حوادث در ناوگان حمل و نقل جاده ای منطقه
مصطفی نخعی در گفت و گو با چهاربهاران اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در جهت افزایش سطح علمی و تخصصی رانندگان نفت کش اقدام به برگزاری یک هزار و 200 ساعت آموزش دوره های عمومی و تخصصی در زمینه های مختلف در هشت ماهه نخست امسال کرد.
وی ضمن اشاره به کاهش چشمگیر حوادث جاده ای ناوگان حمل و نقل منطقه طی هشت ماه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: با توجه به اهمیت جایگاه آموزش نیروی انسانی و با هدف ارتقای آمادگی، شناسایی عوامل بروز حادثه و کاهش اثرات ناشی از آن در هشت ماهه نخست امسال با بهره گیری از دانش فنی و تخصصی اساتید و کارشناسان مجرب سازمان هلال احمر، پلیس راهور، راهنمایی و رانندگی و اداره کار و رفاه اجتماعی در زمینه های مختلف اقدام به برگزاری کارگاه های مختلف آموزشی برای رانندگان، پیمانکاران حمل و نقل و سایر ذی نفعان در منطقه شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در ادامه ضمن تاکید بر وظیفه دشوار و مهم رانندگان نفت کش ها در برقراری انضباط جاده ای و جلوگیری از بروز خطرات تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی کاربردی و تاکید بر رعایت الزامات قانونی در رانندگی برای تمامی فعالان عرصه حمل مواد نفتی بسیار مهم و ضروری است و همه شهرستان ها نیازمند کوشش های مستمر در ارائه آموزشهای مذکور می باشند.
مدیر شرکت نفت منطقه جنوب سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با ارائه آموزشهای مستمر و توجه رانندگان به موارد مطروحه در این کلاسها، شاهد ارتقای روزافزون فرهنگ صحیح رانندگی و به دنبال آن کاهش تصادفات و خطرات جاده ای خواهیم بود.
​وی خاطرنشان کرد: این آموزش ها و برگزاری کلاس ها در اینده نیز استمرار خواهد داشت و با این رویه پیشرفت فرهنگ صحیح رانندگی نفت کش ها در استان به وقوع می پیوندد.
انتهای پیام/ک
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 450755
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *