۰
امام جمعه شهرستان چابهار:

بسیج در عین حفظ آمادگی نظامی باید در تمامی عرصه ها نقش فعالانه داشته باشد

امام جمعه چابهار با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب وانتظارات این رهبر فرزانه از نیروی بسیج گفت: بسیج باید در عین حفظ آمادگی نظامی خود در تمامی عرصه ها نقش فعالانه خود را به نمایش بگذارد.
بسیج در عین حفظ آمادگی نظامی باید در تمامی عرصه ها نقش فعالانه داشته باشد
به گزارش چهاربهاران، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی در دیدار با فرمانده و کارکنان سپاه چابهار، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره امام راحل و تشریح اهداف هفته بسیج گفت: بسیج در کلمه اول یادآور امام راحل و این شخصیت تاریخی زحمات گسترده ای در وحدت بخشی بین مردم ایجاد و صفی از استکبار ستیزی را در مقابل دشمنان با نام بسیج تشکیل داد.

وی با اشاره به خیانت های دشمنان و منافقان داخلی افزود: تدبیر ارزشمند امام راحل منجر به تشکیل این سازمان مردمی شد و مردم نیز با عشق امام راحل را همراهی کردند.

امام جمعه چابهار بیان کرد: سپاه خادم فرهنگ و رشد و توسعه بسیجی است و انقلاب اسلامی از این شجره بهره می برد.

وی تصریح کرد: تفکر بسیجی تفکری است که نه تنها فرد بلکه جامعه را می تواند متحول کند، هر جامعه ای اگر بتواند چنین تفکری را در بین مردمانش اشاعه دهد دروازه های پیشرفت و تمدن بر آن گشوده خواهند شد و شکوفه های پیروزی و نشاط برآنها لبخند خواهد زد؛ بنابراین می توان گفت اشاعه و بسط تفکر بسیجی به عنوان یک نیاز جدی برای همه جوامع که به سمت پیشرفت و توسعه گام برمیدارند از ضروریات است.

حجت السلام موسوی تنها راه نجات و مسیر اقتدار بسیج را دنبال راه رهبری عنوان کرد و گفت: کسی که پرچم دست اوست باید شاخص باشد و رهبر شاخص عملکرد گفتار و ارشادهایمان و کارهای ارزشی است.

وی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی قوم و قبیله نمی شناسد همه ما خادم هستیم و هر چه برای تقویت بسیج  کار کنیم برای توسعه، رشد و فرهنگ بسیجی تلاش کرده ایم.

فرمانده سپاه چابهار در ادامه با اشاره به صحبتهای مقام معظم رهبری بر اهمیت اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در هفته بسیج افتتاح چند طرح اقتصاد مقاومتی داریم که هدف آن ترویج و تحقق بحث اقتصاد و نیازهای جامعه اسلامی است.

سرهنگ علی کوهستانی با اشاره به برنامه‌های ویژه بسیج برای حاشیه شهر بیان کرد: چابهار پایین‌ترین شاخصه‌های توسعه انسانی را دارد، بخشی از ماموریت بسیج در چند سال گذشته خدمت‌رسانی به مردم حاشیه شهر چابهار بوده  است.

وی خاطر نشان کرد: سپاه شهرستان در این هفته با اجرای برنامه های استکبار ستیزی و روحیه رزمندگی و دفاع از ارزش های دفاع مقدس برنامه ریزی خوبی شده است که روحیه نشاط و سلامتی برای همه بسیجیان باشد.

انتهای پیام/ ف
 
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 450612
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *