۰

6 کشته و مجروح در سانحه رانندگی محور کنارک - چابهار

رییس پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تصادف یک دستگاه سواری هیوندا اکسنت با یک دستگاه موتور سه چرخ در محور چابهار - کنارک دو کشته و چهار مجروح برجای گذاشت.
6 کشته و مجروح در سانحه رانندگی محور کنارک - چابهار
به گزارش چهاربهاران، سرهنگ یدالله ستوده با اشاره به اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف فوتی جرحی اظهار کرد: مقارن ساعت ۱۸:۳۰ در حدود ۴۵ کیلومتری محور چابهار کنارک یک دستگاه سواری هیوندا اکسنت با یک دستگاه موتور سه چرخ برخوردکه بر اثر این سانحه دو نفر فوت و تعداد چهار نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به علت تصادف افزود: مامورین پلیس راه در محل حاضر و به بررسی علت تصادف پرداختند؛ که علت بی توجهی به جلو از طرف سواری و نقص سیستم روشنایی از طرف سه چرخ به نظر رسیده است.

سرهنگ ستوده از رانندگان خواست توجه کامل به جلو داشته باشند و از هر گونه اقدامی که باعث انحراف فکری و ذهنی آنان شود اجتناب کنند و نیز راکبین موتورسیکلت مکلفند بویژه از تردد در شب با نقص فنی سیستم روشنایی و نیز با سرنشین اضافه پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه جنوب استان گفت: شهروندان هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

مسؤول اورژانس کنارک گفت: تصادف سواری با سه چرخ در مسیر کنارک به چابهار روبروی روستای سعید آباد منجر به فوت۲ نفر و مجروح شدن ۵ نفر شد.

کامبیز نخعی افزود: ۵ نفر مجروح توسط ۳دستگاه امبولانس پس از اقدامات پیش بیمارستانی جهت مداوای واقدامات بعدی به بیمارستان چابهار انتقال داده شدند.

وی بیان کرد: وضعیت عمومی ۳ نفر از مصدومین وخیم اعلام شده است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۳
کد مطلب: 450471
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *