۰

برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و ساحل پیمایی برای ایجاد روحیه ورزش در خانواده ها

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش همایش پیاده روی خانوادگی و ساحل پیمایی برگزار کرد.
برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و ساحل پیمایی برای ایجاد روحیه ورزش در خانواده ها
​به گزارش چهاربهاران، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چابهار در برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی و ساحل پیمایی به مناسبت نکوداشت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: این گردهمایی و ساحل پیمایی که با حضور همکاران و خانواده های شاغلین در منطقه چابهار و در سواحل دریای عمان برگزار شد حرکتی نمادین برای ایجاد محیطی ورزشی در بین خانواده ها خواهد بود.
نخعی در ادامه ضمن تشکر از واحدهای HSE ، روابط عمومی و امور اداری به جهت تلاش جهت برگزاری این همایش با تاکید بر ضرورت برگزاری ورزش های همگانی و پیاده روی های خانوادگی عنوان کرد: با هدف افزایش نشاط اجتماعی و ارتقاء سلامتی و تندرستی همکاران و خانواده ها و نیز ایجاد محیطی شاد و مفرح برنامه ریزی جهت تداوم برنامه های این چنینی ادامه خواهد داشت.
وی در پایان مراسم ضمن اهدا جوایزی به شرکت کنندگان در پیاده روی عنوان کرد: اگر چنین جنبش های ورزشی در جامعه تدام داشته باشد مسلما می توان خروجی بهتری در همه عرصه های کار و فعالیتی به دست آورد.
​انتهای پیام/
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 450470
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *