رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار:

قاچاقچیان سوخت در چابهار بیش از 300 میلیون ریال جریمه شدند

6 آبان 1396 ساعت 8:03

رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار از جریمه بیش از 300 میلیون ریالی قاچاقچیان سوخت در چابهار خبر داد.


محمود میرشکار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: مأمورین دریایی پسابندر لنج صیادی که در حال خروج از آب های کشور به مقصد پاکستان بود را دستور ایست دادند که با توجه به عدم توجه سرنشینان با تعقیب و شلیک هوایی لنج متوقف شد.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته مقدار 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و سه ملوان پاکستانی دستگیر شدند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار با اشاره به کشف ادوات تخلیه سوخت در لنج بیان کرد: در ادامه سرنشینان با ترفند از قبل پیش‌بینی شده اقدام به تخلیه و هدر رفتن سوخت ها کردند که با توجه به کشف ادوات تخلیه سوخت از جمله پمپ و شیلنگ و وجود دو عدد مخزن غیرمجاز صورتجلسه تشکیل و پرونده در تعزیرات حکومتی چابهار مورد رسیدگی قرار گرفت.

میرشکار بیان کرد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار با توجه به شواهد و مدارک موجود، اظهارات متناقض متهمین را وارد دانست و مالک و ناخدای لنج را از حیث قاچاق سوخت جمعاً به پرداخت 170 میلیون ریال و از حیث اتلاف سوخت به 166 میلیون و 680 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی با اشاره به اینکه قاچاق صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند گفت: با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان در مقابل قاچاق برخورد قاطع و قانونی خواهیم داشت.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار با تاکید بر عزم مراجع قانونی در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از هموطنان خواست؛ در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/


کد مطلب: 450461

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450461/قاچاقچیان-سوخت-چابهار-بیش-300-میلیون-ریال-جریمه-شدند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir