۰
رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار:

قاچاقچیان سوخت در چابهار بیش از 300 میلیون ریال جریمه شدند

رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار از جریمه بیش از 300 میلیون ریالی قاچاقچیان سوخت در چابهار خبر داد.
قاچاقچیان سوخت در چابهار بیش از 300 میلیون ریال جریمه شدند
محمود میرشکار در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: مأمورین دریایی پسابندر لنج صیادی که در حال خروج از آب های کشور به مقصد پاکستان بود را دستور ایست دادند که با توجه به عدم توجه سرنشینان با تعقیب و شلیک هوایی لنج متوقف شد.

وی افزود: در بازرسی صورت گرفته مقدار 10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و سه ملوان پاکستانی دستگیر شدند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار با اشاره به کشف ادوات تخلیه سوخت در لنج بیان کرد: در ادامه سرنشینان با ترفند از قبل پیش‌بینی شده اقدام به تخلیه و هدر رفتن سوخت ها کردند که با توجه به کشف ادوات تخلیه سوخت از جمله پمپ و شیلنگ و وجود دو عدد مخزن غیرمجاز صورتجلسه تشکیل و پرونده در تعزیرات حکومتی چابهار مورد رسیدگی قرار گرفت.

میرشکار بیان کرد: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان چابهار با توجه به شواهد و مدارک موجود، اظهارات متناقض متهمین را وارد دانست و مالک و ناخدای لنج را از حیث قاچاق سوخت جمعاً به پرداخت 170 میلیون ریال و از حیث اتلاف سوخت به 166 میلیون و 680 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

وی با اشاره به اینکه قاچاق صدمات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند گفت: با مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان در مقابل قاچاق برخورد قاطع و قانونی خواهیم داشت.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی چابهار با تاکید بر عزم مراجع قانونی در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از هموطنان خواست؛ در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۳
کد مطلب: 450461
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *