با حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار؛

تیم ملی کریکت جمهوری اسلامی ایران به کشور مالزی اعزام شد

6 آبان 1396 ساعت 7:41

سرپرست مدیریت امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تیم ملی کریکت جمهوری اسلامی ایران با حمایت سازمان جهت شرکت در مسابقات آسیایی کریکت زیر 19سال به کشور مالزی اعزام شد.


مهدی آبروش در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: سه دوره اردوی آمادگی تیم ملی زیر 19 سال کریکت جمهوری اسلامی ایران به میزبانی منطقه آزاد، زیر نظر مربیان در ورزشگاه ویژه کریکت چابهار انجام شد.

وی افزود: آخرین دوره اردوی آمادگی تیم ملی از 10 مهرماه جاری به مدت 6 روز زیر نظر مربیان در ورزشگاه کریکت انجام شد و 14 نفر از بازیکنان جهت حضور در تیم ملی انتخاب شدند.

آبروش بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این اردوها از استان‌های تهران، بوشهر، یزد، فارس، اصفهان، گلستان، خراسان رضوی سیستان و بلوچستان بودند.

وی با اشاره به رقبای ایران در مسابقات آسیایی بیان کرد: تیم ملی کریکت جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی با کشورهای کویت، مالدیو و قطر رقابت می کند.

 سرپرست مدیریت امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: کشورهای شرکت کننده در مسابقات آسیایی در صورت پیروزی در این رقابت ها جهت شرکت در مسابقات جام جهانی نیوزلند 2018 انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: هدایت تیم زیر نظر محمود رشید دار ناظر و مربی کنفدراسیون کریکت آسیا است و محمد یوسف رئیسی و اصغر رئیسی از استان سیستان و بلوچستان به ترتیب به‌عنوان سرمربی و مربی هستند.

مهدی آبروش با اشاره به حمایت منطقه آزاد از کریکت که یک ورزش بومی است، خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار به‌منظور حمایت همه‌جانبه از ورزش کریکت با توجه به اینکه بیشترین تعداد اعضای تیم ملی کریکت از استان سیستان و بلوچستان به‌ویژه شهرستان‌های چابهار و کنارک هستند با ساخت ورزشگاه اختصاصی کریکت و حمایت مالی از تیم ملی کریکت را جزء اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام/






 


کد مطلب: 450460

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/450460/تیم-ملی-کریکت-جمهوری-اسلامی-ایران-کشور-مالزی-اعزام

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir