۰
با حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار؛

تیم ملی کریکت جمهوری اسلامی ایران به کشور مالزی اعزام شد

سرپرست مدیریت امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تیم ملی کریکت جمهوری اسلامی ایران با حمایت سازمان جهت شرکت در مسابقات آسیایی کریکت زیر 19سال به کشور مالزی اعزام شد.
تیم ملی کریکت جمهوری اسلامی ایران به کشور مالزی اعزام شد
مهدی آبروش در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: سه دوره اردوی آمادگی تیم ملی زیر 19 سال کریکت جمهوری اسلامی ایران به میزبانی منطقه آزاد، زیر نظر مربیان در ورزشگاه ویژه کریکت چابهار انجام شد.

وی افزود: آخرین دوره اردوی آمادگی تیم ملی از 10 مهرماه جاری به مدت 6 روز زیر نظر مربیان در ورزشگاه کریکت انجام شد و 14 نفر از بازیکنان جهت حضور در تیم ملی انتخاب شدند.

آبروش بیان کرد: شرکت‌کنندگان در این اردوها از استان‌های تهران، بوشهر، یزد، فارس، اصفهان، گلستان، خراسان رضوی سیستان و بلوچستان بودند.

وی با اشاره به رقبای ایران در مسابقات آسیایی بیان کرد: تیم ملی کریکت جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی با کشورهای کویت، مالدیو و قطر رقابت می کند.

 سرپرست مدیریت امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: کشورهای شرکت کننده در مسابقات آسیایی در صورت پیروزی در این رقابت ها جهت شرکت در مسابقات جام جهانی نیوزلند 2018 انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: هدایت تیم زیر نظر محمود رشید دار ناظر و مربی کنفدراسیون کریکت آسیا است و محمد یوسف رئیسی و اصغر رئیسی از استان سیستان و بلوچستان به ترتیب به‌عنوان سرمربی و مربی هستند.

مهدی آبروش با اشاره به حمایت منطقه آزاد از کریکت که یک ورزش بومی است، خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار به‌منظور حمایت همه‌جانبه از ورزش کریکت با توجه به اینکه بیشترین تعداد اعضای تیم ملی کریکت از استان سیستان و بلوچستان به‌ویژه شهرستان‌های چابهار و کنارک هستند با ساخت ورزشگاه اختصاصی کریکت و حمایت مالی از تیم ملی کریکت را جزء اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

انتهای پیام/






 
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب: 450460
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *