۰
امام جمعه اهل سنت شهر نگور:

رشد آموزش بخش دشتیاری اولویت اول مسولان باشد

امام جمعه اهل سنت شهر نگور گفت: همکاری مردم رنگور با معلمان و نگهداری فضاهای آموزشی در کنار آموزش ریزبینانه توسط معلمان تحولی بزرگ در منطقه ایجاد می کند.
رشد آموزش بخش دشتیاری اولویت اول مسولان باشد

به گزارش چهاربهاران، مولوی عبدالرحمن عارفی در نشست هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی بخش دشتیاری اظهار کرد: برگزاری انتخابات سالم پنجمین دوره شوراهای روستای و بخش دشتیاری به نوعی خدمت به مردم است و در اینجا هيئت رئیسه جدید را به تلاش، کوشش و خدمات رسانی به مردم محروم روستاهای بخش دشتیاری توصیه میکنم.
وی افزود: در کنار معیشت مردم، توجه به رفع موانع آموزشی جزو اولویت های مسئولان و شوراها قرار گیرد تعامل سازنده و بهتر بین شوراها و فرهنگیان بخش دشتیاری باعث سرمایه گذاری انسانی در سال های آینده خواهد شد.
​وی عنوان کرد: شورا بعنوان یک نماینده در بین مردم و مسئولین میباشد و امید است این تعاملات در دوره پنجم بهتر وبیشتر شود تا در رشد آموزش بخش دشتیاری تحولی بزرگ ایجاد شود که این عملکرد به نوبه خود جای تقدیر و تشکر مردمی را به دنبال خواهد داشت.
امام جمعه اهل سنت شهر نگور تشریح کرد: امروز دشمنان ابعاد فرهنگی، دینی و اقتصادی کشور را مورد هدف قرار داده است و برای مقابله با تیرهای دشمن نیازمند روشنگری در جامعه و بخصوص مناطق محرومی همچون سیستان و بلوچستان هستیم.
​وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی شوراها حل مشکلات مردم است و باید با راه حل و پیشنهاد های سازنده درصدد از بین بردن سختی ها و کمبود های موجود در زندگی افراد بومی منطقه باشید.
انتهای خبر/ 
 
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۳۰
کد مطلب: 450229
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *