۰
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهارخبر داد

آغاز جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: جشنواره تابستانی مونسون هم‌زمان با اعیاد قربان تا غدیر از 8 شهریورماه جاری همراه با پخش زنده از شبکه استانی هامون اجرا خواهد شد.
آغاز جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار
به گزارش چهاربهاران، حسام‌الدین یوسفی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی است تا شهروندان استان و هم‌وطنان با سفر به شهر ساحلی چابهار از زیبایی‌های طبیعت و هوای خوب در این فصل از سال استفاده کنند.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه تمرکز بر توسعه تولید و اشتغال یکی از مأموریت‌های سازمان منطقه آزاد چابهار است، کارآفرینان و صاحبان صنایع که در این راستا تلاش می‌کنند در طول برگزاری جشنواره در قالب گزارش‌های تصویری وزنده توسط شبکه هامون معرفی می‌شوند.
یوسفی افزود: در حاشیه محل برگزاری جشنواره غرفه‌هایی از جلوه‌های گردشگری، فرهنگ، آداب‌ورسوم مردم و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان به‌ویژه چابهار جهت بازدید شرکت‌کنندگان و گردشگران برپا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: سازمان منطقه آزاد چابهار با میزبانی هنرمندان ملی، استانی، چهره‌های ورزشی و فرهنگی به‌پاس تلاش و زحماتشان در این عرصه‌ها با اهداء لوح تقدیر و تندیس از آنان تجلیل خواهد کرد.
 جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار از 8 شهریورماه جاری در محل جایگاه میلاد شماره 2، روبروی مجتمع طلا از ساعت 21 شب آغاز و به مدت 15 شب (تا 22 شهریورماه) ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 450150
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *