۰
کارشناس مسائل سیاسی:

انتخاب وزرای دولت دوازدهم با وعده های انتخاباتی ریاست جمهوری مطابقت ندارد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ریاست جمهوی جوان گرایی و و وزرای دارای تخصص اقتصادی را برطبق وعده های انتخاباتی در کابینه خود قرار نداد.
انتخاب وزرای دولت دوازدهم با وعده های انتخاباتی ریاست جمهوری مطابقت ندارد
نوید ژاله در گفتگو با چهاربهاران، اظهار کرد: قطعاً در تغییر کابینه باید افراد ناکارآمد کنار گذاشته شوند و آقای روحانی می بایست کسانی که عملکردی مثبت در حیطه اقتصادی داشته باشند را بر طبق اهداف مورد نظر دولت دوازدهم در کابینه خود معرفی می کرد.
وی افزود: برخی از وزرا نمیخواهند دارائی های خود و فرزندانشان را به مجلس شورای اسلامی و مردم معرفی کنند، این شفاف سازی هم موجب رفع سوءتفاهمات نسبت به دارایی های وزرا خواهد شد و هم باعث فسادستیزی می شود.
وی ادامه داد: انتخاب یک کابینه جوان با توجه به وعده انتخاباتی رئیس جمهور می توانست روش های نوین تری را در حل بحران های کشور رغم بزند و انتخاب وزرایی مثل عباس آخوندی و زنگنه با کم کاری های گذشته مسلما انتخابی نادرست بوده است.
کارشناس سیاسی چابهار اذعان کزد: زنگنه و آخوندی با وجود کمتریت رای اعتماد مجلس دوباره در لیست وزرا قرار گرفتند و وزرایی مانند دهقان، طیب نیا و چیت چیان با بیشتری رای اعتمتد در لیست وزرا اعلام نشدند و ریاست جمهوری می بایست وزرای خادم تر برای مردم را در دولت دوازدهم قرار می داد.
وی خاطرنشان کرد: مبارزه با مشکلات معیشتی مردم در وحله اول نیازمند وزرای اقتصاددان و جوانتر است چراکه مشکلات اقتصادی پیش آمده در کشور علاوه بر پیش بینی صحیح و برنامه ریزی بدون نقص اقتصادی، از طریق وزیر و ناخدای فعالتر نسبت به وزرای منتخب صورت خواد پذیرفت.
در حال حاضر دکترحسن روحانی اکثر وزرای دولت قبلی خود را در کابینه دوازدهم قرار داده است و برخلاف وعذه انتخاباتی خود برای وزرای جوانتر و با تخصص اقتصادی بهتر عمل کرده است.
انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۶
کد مطلب: 450031
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *