۰
نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم چابهار:

بی نتیجگی و افزایش تحریم ها در وابستگی و مذاکره با غربی ها

نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم چابهار گفت: دولت و وزیر امور خارجه کشورمان باید کمتر بفکر مذاکره با دشمنان باشند چراکه این وابستکی مثمر ثمر نخواهد بود.
122
122
مولوی درتکیده در گفتگو با چهاربهاران اظهار کرد: حیله، نیرنگ و فریب از ویژگی‌های ذشمنان ایران است؛ دشمن همیشه عهدشکن بوده است و دولتمردان به دشمن اعتماد کردند و  رهبر از آن‌ها خواست تا اعتماد نکنند، و آن‌ها باید گوش فرا دهند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان در طول تاریخ هم عهدشکن و پیمان‌شکن بوده‌اند و در دوران پیامبر گرامی اسلام و حتی قبل از اسلام با حضرت مسیح هم  بدعهدی کرده و عهد خود را شکستند؛ متأسفانه در چند سال اخیر برخی افراد این دشمن را جور دیگر دیده‌ و سرشان کلاه رفته و خود آن‌ها هم در جریان هستند که چقدر به خود ضرر و آسیب وارد کرده‌اند؛ مردم با حضور در همه صحنه ها نشان دادند که هیچ وقت فریب غرب را نخورده‌اند.
وی تشریح کرد: ما به دنبال امنیت جهانی هستیم و رژیم صهیونیسمی، هیأت حاکمه آمریکا و داعشی‌ها از دست ما در امان نبوده و نخواهند بود؛ آن‌هایی که علیه ملت‌ها اقدام می‌کنند و به کشورهای اسلامی همچون ایران نظر بدی دارند، قرآن سفارش کرده که باید به آن‌ها جواب دندان‌شکن دهیم.
نویسنده و رئیس انجمن اهل قلم چابهار تصریح کرد: برای این جواب‌ها آماده هستیم و آمادگی را پرتاب موشک‌ها توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داده است و به آیه شریفه قرآن کریم «هرچه می‌توانید علیه دشمنان خود و مردم مجهز باشید، سلاح‌هایی را در اختیار داشته باشید که آن‌ها وحشت کنند؛ همین سلاح‌های شما علیه دشمن برای مردم جهان امنیت و برای خونخواران ناامنی ایجاد می‌کند».
وی اذعان کرد: پشتوانه قدرت موشکی ایران اسلامی وحدت، انسجام و همدلی مردم، دو قطبی بودن جامعه است؛ این که مردم دو قطبی و تقسیم قبیله شوند برای جامعه همواره خطرساز بوده و آمریکایی‌ها و صهیونیسم‌ به این موضوع دامن زده‌اند؛ مردم آگاه‌تر از آن هستند که این موضوعات در وحدت آن‌ها تأثیرگذار باشد.
مولوی درتکیده ادامه داد: برخی افراد جبهه‌های مختلف احزاب، جناح‌ها، اصول‌‌گرا و اصلاح‌طلب و چپ و راست را در برابر هم قرار دادند که این روش غلط است؛ هرکسی می‌خواهد جامعه را دوقطبی کند و مردم را در برابر هم قرار داده و صف‌بندی کند، اقدام چنین شخصی اقدام شیطانی، صهیونیستی و آمریکایی است.
انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب: 424709
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *