۰
کارشناس امور سیاسی چابهار در گفت و گو با چهاربهاران:

وزارت خارجه نسبت به تعهدات در حفظ دستاوردهای نظام منفعلانه عمل کرد

کارشناس امور سیاسی چابهار گفت: وزارت خارجه در برابر عهدشکنی ها و عدم پایبندی غربی ها به مفاد مذاکرات هسته ای و برجام باید منفعلانه عمل کند و در غیر اینصورت قطعا به ضرر ملت و دولت نظام جممهوری اسلامی ایران است.
86
86
نوید فیروز در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: وزیر خارجه ایران در دولت قبل گفته بود ما به تعهدات خود به برجام پایبندیم ولی اگر آمریکا بد عهدی کند با واکنش صریحی و قویتری مواجه می شود.
وی ادامه داد: چنانچه دیدیم که معاهدات و تهدید های آمریکا بصورت مستمر ادامه پیدا کرد در توافق موسوم به برجام قرار بود بدون قید و شرط همه تحریم‌های وضع شده علیه ایران برداشته شود اما در عمل دیدیم که این اتفاق نیفتاد و برجام نتوانست وضع اقتصادی کشور را به حد مطلوب و رضایت مردم برساند.
فیروز با تاکید به اینکه وزارت خارجه مواضع خود را مشخص کند گفت: برجام در بسیاری از مواضع خود شکست خورد و به کشور آسیب رساند و الان وزیر امور خارجه ما به همراه دولت مواضع خود در مقابل آمریکا را روشن کنند و چراغ خاموش شده برجام را با اقتصاد داخلی به توسعه مبدل سازند.
وی افزود: بعد از اجرایی شدن توافق هسته و ریختن بتن در راکتور هسته ای اراک دیدم که آمریکا به هیچیک از تعهدات خود در خصوص برجام عمل نکرد.
کارشناس امور سیاسی خاطرنشان کرد: معاهدات و قطعنامه های سازمان ملل و سنا بر ضد ایران به علاوه تهمت های حمایت از تروریسم به ایران مانع صلح جهانی شده و دنیا را به سمت اختلاف می کشد.
انتهای پیام/
 
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 424595
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *