۰
همزمان با سراسر کشور

مراسم احیای سومین شب قدر در مساجد چابهار برگزار شد/ تصاویر

همزمان با سراسر کشور، مراسم احیای سومین شب قدر با حضور مردم مؤمن و روزه‌دار در مساجد و حسینیه های چابهار برگزار شد.
1
1
به گزارش چهاربهاران، همزمان با سراسر کشور، قشرهای مختلف مردم مومن و متدین چابهار شب گذشته با حضور در مساجد و حسینیه ها به راز و نیاز به درگاه خداوند بی نیاز پرداختند و برای آمرزش گناهان و استقامت در صراط مستقیم الهی دعا کردند .
در این مراسم که مردم روزه‌دار به ویژه جوانان، نوجوانان و بانوان شرکت داشتند، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به عزاداری پرداختند.
امام جمعه چابهار در این مراسم ضمن توضیف سجایای امام علی (ع)، اظهار کرد: شب قدر شب توبه و بخشش گناهان است، به مصداق آیه شریفه  لَا تَقْنَطُوا مِنْ رَحْمَةِ اللَّهِ.
حجت‌الاسلام سید محمد موسوی با اشاره به این که سرنوشت انسان و جامعه در این شب نوشته می شود، گفت: برای آن که مقدرات خوبی برای ما نوشته شود باید توبه کنیم و در مسیر رضای الهی گام برداریم.
وی افزود: ارزش این شب‌های عرفانی و معنوی را دانسته و هیچ وقت از رحمت خدا نا امید نشویم، چون خداوند بخشنده و رحیم است.
خطیب نماز مسجد امام حسین(ع) چابهار بیان کرد: مومنان باید امام زمان (عج) را در دعا به درگاه الهی واسطه قرار دهند و با چشمان اشکبار به راز و نیاز بپردازند و از خداوند متعال بخواهند آنان را در گروه غافلان و منحرفان قرار ندهد.
در این مراسم روزه‌داران با قرائت دعای جوشن کبیر، ابوحمزه ثمالی و نماز ویژه شب قدر و با قرآن بر سر گرفتن تا سحرگاه ادامه یافته یافت.
گفتنی است کلیه شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور در ضیافت سحری در مساجد، حسینیه‌ها و منازلی که در آن مراسم برگزار شده بود این روز را به سوگ امام شیعیان نشستند.
انتهای پیام/
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب: 424587
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *