فرمانده انتظامی شهرستان زهک:

بر هم زدن نظم و امنیت انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی است

20 ارديبهشت 1396 ساعت 21:02

فرمانده انتظامی شهرستان"زهک" با بیان اینکه تمام توانمان را به كار مي گيريم تا بتوانيم انتخابات را به بهترين شكل ممكن برگزار كنيم گفت:برهم زدن نظم و امنیت انتخابات، خط قرمز نیروی دانست.


به گزارش چهاربهاران، "محمد محمدی منش" اظهار کرد: وظیفه نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت انتخابات است و هرگونه فعالیت یا تبلیغی خارج از چارچوب قانون تخلف محسوب شده و با کسانی که قصد دارند امنیت انتخابات را تحت شعاع قراردهد برخورد قاطع خواهدکرد.
وی با تاکید بر اینکه دنیا طلبی موجب سرشکستگی و انحراف مومن می شود، افزود: هیچگاه نباید برای حفظ منافع و جایگاه خود کاری کنیم که شرمنده خداوند و شهدا شویم.
این مقام مسئول با بیان اینکه فعالیت کاندیداها در فضای مجازی به صورت شبانه روزی رصد می شود ،خاطر نشان كرد : پلیس شهرستان برای تامین امنیت انتخابات در فضای مجازی با برنامه‌ریزی مناسب، افزایش سطح آمادگی و تعامل با سازمان‌های ذیربط، ملزم به انعکاس کوچکترین رفتار غیرقانونی کاندیداها و هوادران، پس از مستندسازی به مراجع قضائی می‌باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان زهک در پایان با تاکيد بر لزوم پايبندي طرفداران نامزدهاي انتخاباتي به قانون خاطر نشان کرد: اميدواريم نامزدهای ‏انتخاباتي شورای های اسلامی شهر و روستا و طرفداران آنها همچون دوره هاي گذشته که اخلاق انتخاباتي را رعايت کرده‌اند تا پايان خلق اين حماسه سياسي ‏با روحيه‌ برادري و اخوت با يکديگر برخورد کرده و از ايجاد بي‌نظمي پرهیز کنند.
 


کد مطلب: 424183

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/424183/هم-زدن-نظم-امنیت-انتخابات-خط-قرمز-نیروی-انتظامی

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir