۰
فرمانده انتظامی شهرستان زهک:

بر هم زدن نظم و امنیت انتخابات خط قرمز نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی شهرستان"زهک" با بیان اینکه تمام توانمان را به كار مي گيريم تا بتوانيم انتخابات را به بهترين شكل ممكن برگزار كنيم گفت:برهم زدن نظم و امنیت انتخابات، خط قرمز نیروی دانست.
11
11
به گزارش چهاربهاران، "محمد محمدی منش" اظهار کرد: وظیفه نیروی انتظامی حفظ نظم و امنیت انتخابات است و هرگونه فعالیت یا تبلیغی خارج از چارچوب قانون تخلف محسوب شده و با کسانی که قصد دارند امنیت انتخابات را تحت شعاع قراردهد برخورد قاطع خواهدکرد.
وی با تاکید بر اینکه دنیا طلبی موجب سرشکستگی و انحراف مومن می شود، افزود: هیچگاه نباید برای حفظ منافع و جایگاه خود کاری کنیم که شرمنده خداوند و شهدا شویم.
این مقام مسئول با بیان اینکه فعالیت کاندیداها در فضای مجازی به صورت شبانه روزی رصد می شود ،خاطر نشان كرد : پلیس شهرستان برای تامین امنیت انتخابات در فضای مجازی با برنامه‌ریزی مناسب، افزایش سطح آمادگی و تعامل با سازمان‌های ذیربط، ملزم به انعکاس کوچکترین رفتار غیرقانونی کاندیداها و هوادران، پس از مستندسازی به مراجع قضائی می‌باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان زهک در پایان با تاکيد بر لزوم پايبندي طرفداران نامزدهاي انتخاباتي به قانون خاطر نشان کرد: اميدواريم نامزدهای ‏انتخاباتي شورای های اسلامی شهر و روستا و طرفداران آنها همچون دوره هاي گذشته که اخلاق انتخاباتي را رعايت کرده‌اند تا پايان خلق اين حماسه سياسي ‏با روحيه‌ برادري و اخوت با يکديگر برخورد کرده و از ايجاد بي‌نظمي پرهیز کنند.
 
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب: 424183
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *