۰
فرمانده انتظامي چابهار:

اعتماد نابجا سبب برداشت غيرمجاز از حساب شهروند چابهاری شد

فرمانده انتظامي چابهار از شناسايي و دستگيري فردي كه اقدام به برداشت غيرمجاز از حساب یک شهروند كرده بود خبر داد.
12
12
به گزارش چهاربهاران، حیدرعلی کیخا مقدم اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان در زمینه برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی رسیدگی به موضوع به طور ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا با بررسی دقیق و کنترل تراکنش های حساب شاکی متوجه شدند که مبالغی در بازه زمانی از حساب وی برداشت شده است.
کیخا‌مقدم افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد فردی به هویت معلوم که از اقوام شاکی می باشد و بدون اطلاع وی مبالغی را از حساب برداشت کرده است، لذا پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم به پلیس فتا احضار شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد اما در مواجه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف گشود و عنوان کرد؛ که از اعتماد صاحب کارت، سوء استفاده کرده و زمانی که کارت بانکی‌اش را جهت خرید در اختیارم قرار داد و از غیر فعال بودن پیامک برای تراکنش بانکی مطلع بودم بلافاصله رمز دوم را فعال و اقدام به برداشت وجه برای خرید شارژ کردم.
 فرمانده انتظامی چابهار به شهروندان توصیه کرد: اطلاعات خصوصی و مهم خود مثل اطلاعات مربوط به حساب‌های بانکی را در اختیار دیگران قرار نداده و سرویس پیامک حساب بانکی شان را فعال کنند تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده به سرعت از آن مطلع شوند.
انتهای پیام/
جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 423817
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *