۰
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان خبر داد:

آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در سیستان و بلوچستان

کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: امروز تمرکز بارش‌ها در جنوب شرق استان است که منجر به آب‌گرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در برخی از این مناطق می‌شود.
1
1
به گزارش چهاربهاران، علی ملاشاهی اظهار داشت: پیش‌بینی کلی وضعیت جوی سیستان و بلوچستان براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد وزش باد شدید در نواحی مرکزی و جنوبی استان تا ظهر امروز از سمت جنوب غرب ادامه دارد.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از اواسط وقت امروز با نفوذ توده هوای سرد، جهت باد تغییر کرده و ابتدا در منطقه سیستان شامل شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز و روی "کویر لوت و شوره‌گز" و به تدریج در اواخر وقت امروز در دیگر نقاط استان وزش باد شدید و سرد از سمت شمال غرب همراه با کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: همچنین در 3 شب آینده یخبندان شبانه در نیمه شمالی و مرز شرقی سیستان و بلوچستان رخ می‌دهد.
ملاشاهی بیان کرد: امروز تمرکز بارش‌ها در جنوب شرق استان است که منجر به آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب در برخی از این مناطق می‌شود.
کارشناس هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ضمناً امروز بعد از ظهر و شب با رشد مجدد ابر، بارش‌های پراکنده باران، گاهی رعد و برق و تشکیل مه نیز در دیگر نقاط استان انتظار می‌رود.
وی گفت: فردا سامانه بارشی را در سطح استان نخواهیم داشت و با توجه به کاهش دمای مورد انتظار، از ارتفاعات "سفید آبه" تا خاش احتمال بارش به شکل برف وجود دارد.
ملاشاهی اظهار داشت: امروز و فردا روی دریا و سواحل وزش باد شدید زخ می‌دهد و دریا متلاطم و طوفانی خواهد بود، بنابراین شرایط برای عملیات صیادی و دریایی مناسب نیست.
انتهای پیام/
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۷
کد مطلب: 423714
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *