جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان وبلوچستان :

مشارکت مردم در تامین امنیت امری اجتناب ناپذیر است/مردم یکی از ارکان مهم در هم افزایی برای تامین امنیت هستند

28 شهريور 1395 ساعت 9:32

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان گفت : مشارکت مردم در تامین امنیت امری اجتناب ناپذیر است/مردم یکی از ارکان مهم در هم افزایی برای تامین امنیت هستند


جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان سیستان وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار چهاربهاران  با تاکید بر  نقش معتمدین و مردم در ایجاد امنیت پایدار اظهار کرد:بدون شک امنیت پایدار بدون اعتماد به مردم ومعتمدین بدست نخواهد آمد  و مردم نقش کلیدی در در حوزه امنیت دارند.
احمد طاهری با اشاره به حادثه اخیر چابهار بیان کرد:حوادثی که در چابهار و قتل پسر بچه بیگناه  اتفاق افتاده موجب نگرانی مردم و جریحه دار شدن افکار عمومی شده است.
وی با درخواست از مردم در همکاری با پلیس تصریح کرد: نیروی انتظامی از همه مردم می خواهد با مشارکت و اطلاع پلیس از هر حرکت مشکوک سهم مهمی درتامین امنیت داشته باشند.
وی افزود: ما در حال پیگیری هستیم و نیروهایی ویژه از استان فراخوانده شده و در چابهار برای پیگیری این حادثه مستقر شده اند و تمام تلاش خود را برای تامین امنیت و آرامش مردم خواهند نمود وامید است با انجام این اقدامات مسببان  سرقت و  قتل های صورت گرفته دستگیر وبه سزای عمل خود برسند.
طاهری ضمن اعلام رضایت از عملکرد منطقه انتظامی چابهار در شش ماهه نخست سال جاری گفت:به طور کلی در عملکرد نیم سال اول 95 بجز دو مولفه سرقت و قتل ما 22 درصد کاهش جرم در چابهار را داریم ، والبته موضوعات نا امنی به ویزه قتل وسرقت قابل پذیرش نیست و پلیس با همکای مردم موضوع را به جد در دستور کار خود قرار داده است.
جانشین خاطر نشان کرد: خواسته ای از مردم  داریم که همکاری کنند بالاخره این مجرمین  در همین جا و در کنار همین مردم زندگی می کنند و کمک شود در شناسایی آنها و اقداماتی که خودمان انجام می دهیم همکاری مردم باعث تسریع شناسایی شود هرچی سریعتر شناسایی و دستگیر شوند و هرچی سریع تر به سزای اعمال خودشان برسند اقداماتی را هم به تجهیزات و نیرویی های انتظامی بیشتری اضافه شده و بتوانیم این موضوعات را پیگیری کنیم و مشکل رو حل کنیم .
طاهری با اشاره به خاشیه نشینی در چابهار بیان کرد: حاشیه شهر چابهار معضلی است موضوعات مردم نگران آن هستند که مردم نگرانند از وضعیت حاشیه نشینی شهر ، ما اقدامات امنیتی و انتظامی را در حوزه حاشیه چابهار انجام خواهیم داد البته با کمک مردم و نمی گذاریم نقطه امنی برای مجرمین در حاشیه شهرباشد .


کد مطلب: 423292

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/423292/مشارکت-مردم-تامین-امنیت-امری-اجتناب-ناپذیر-یکی-ارکان-مهم-هم-افزایی-هستند

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir