۰
در هفته جاری؛

پایانه مسافربری بندر شهید کلانتری چابهار افتتاح می شود

استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید از مرحله ساخت پایانه مسافربری بین‌المللی بندر شهید کلانتری چابهار از افتتاح این پایانه در هفته جاری خبر داد.
212
212
به گزارش چهاربهاران، علی اوسط هاشمی افزود: بندر راهبردی چابهار موثر برای فعالیت سرمایه گذاری برای کشور های منطقه است.
استاندار گفت: خلیج چابهار از زیباترین خلیج های دریای عمان است و از نظر زیبایی در منطقه مکران کم نظیر می باشد. بنابراین قدرت جاذبه گردشگری زیادی دارد که با راه اندازی پایانه مسافربری دریایی می توان گردشگران زیادی را از کشورهای همجوار به منطقه جذب کرد.
وی تاکید کرد: ما باید با همسایگان یک توسعه پایدار را پایه‌گذاری کنیم و قابلیت‌های منطقه را بیشتر بر همگان آشکار کنیم.
هاشمی خاطرنشان کرد:  یکی از اهداف بلند مسؤولان استان این است که سیستان و بلوچستان را به عنوان مقصد گردشگری قرار داده و با این نگاه باید زیرساخت‌ها را فراهم کنیم.
استاندار در ادامه اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‎های گردشگری و تفریحی با استفاده از سواحل بکر و دیدنی دریای عمان می‎تواند موجب توسعه بخش توریسم شود.
وی خاطرنشان کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند علاوه بر مسیر دریایی چابهار- کنارک سایر مکان‌های تفریحی از جمله اسکله‌ها، پلاژ ساحلی تیس و جنگل‌های حرا را بازدید کنند.
هاشمی بیان کرد: باید دنبال سهم منطقه خود در مسیر اهداف ملی در راستای روابط همه‌جانبه با همسایگان خود باشیم و برای این مهم به ایجاد زیرساخت‌های هوایی، دریایی و زمینی نیازمندیم.
شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب: 423248
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *