۰

مرگ 52 نفر بر اثر حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت: در پنج ماهه اول امسال تعداد 52 نفر بر اثر حوادث رانندگی در سیستان وبلوچستان جان باختند.
874
874
به گزارش چهاربهاران، فریبرز راشدی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه در پنج ماهه نخست امسال در مجموع 2566 مورد تصادف در محورهای تحت فعالیت اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رخ داده اظهار کرد: از این تعداد 1834 مورد تصادف شهری و732 تصادف جاده ای بوده است.
وی ادامه داد: در جریان تصادفات شهری شش نفر و تصادفات جاده ای 45نفر از شهروندان قبل از رسیدن آمبولانس ویک نفر نیز حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده اند.
این مسئول اضافه کرد: تعداد مجروحین منتقل شده به مراکز درمانی در تصادفات شهری 2001 نفر و در تصادفات جاده‌ای 1126 نفر بوده‌اند همچنین 297 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شده اند.
راشدی عنوان کرد: بیشترین میزان تصادفات جاده‌ای در حوزه شهرستان خاش در مسیرهای خاش-زاهدان، خاش-سراوان و خاش به ایرانشهر رخ‌داده است.
وی خاطرنشان کرد: شهرستان مهرستان با پنج مورد تصادف، کمترین آمار تصادفات جاده‌ای و شهرستان زاهدان با 1211 تصادف بیشترین امار تصادفات در سیستان وبلوچستان را به خود اختصاص داده است.
سه شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب: 423221
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *