۰
مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان در حاشیه برگزاری سمینار " روز شیلات ایران و فرانسه" در دیدار با سفیر فرانسه در تهران:

به تکنولوژی وتجربه فرانسه در صنعت آبزی پروری برای توسعه شیلات استان نیازمندیم/ تبدیل ظرفیت های اقتصاد شیلاتی استان به فرصت های سرمایه گذاری

مدیرکل شیلات سیستان و بلوچستان گفت: به تکنولوژی وتجربه فرانسه در صنعت آبزی پروری برای توسعه شیلات استان نیازمندیم.
شیلات
شیلات
به گزارش چهاربهاران، هدایت الله میرمرادزهی در حاشیه برگزاری سمینار " روز شیلات ایران و فرانسه" که باحضور سفیر فرانسه و 16 شرکت معتبر  فرانسوی  در سالن جلسات اتاق بازرگانی صنعت ، معدن ، تجارت و کشاورزی در تهران برگزار شد با فرانسوا سینیمو سفیر فرانسه در ایران دیدار و گفتگو کرد.
وی ضمن تأکید بر گسترش مناسبات اقتصاد شیلاتی کشور فرانسه با استان سیستان و بلوچستان و استفاده از توان شرکتهای فرانسوی در زمینه تبدیل ظرفیت های اقتصاد شیلاتی استان به فرصت های سرمایه گذاری گفت : از شرکتهای فرانسوی جهت سرمایه گذاری در زمینه تولید خوراک آبزیان، پرورش ماهی درقفس، تجهیزات آبزی پروری و تامین  بچه ماهی مورد نیاز در استان سیستان و بلوچستان  استقبال می کنیم.
  میر مرادزهی حضور شرکتهای فرانسوی در ایران را فرصت مغتنمی برای افزایش بهره وری در فعالیتهای آبزی پروری بر شمردند و به تولید کنندگان استان توصیه نمودند که از این فرصت در راستای بهبود و افزایش تولیدات آبزی پروری بهره گیرند .
 فرانسوا سینیمو سفیر فرانسه در ایران نیز ابراز امیدواری کرد تا با تفاهمات به عمل آمده با شیلات ایران بتوانیم فصل جدیدی در روابط اقتصادی شیلاتی برقرار کنیم.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب: 423019
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *