همایش ملی دستاوردهای تربیت بدنی و ورزش در چابهار برگزار می شود

19 تير 1395 ساعت 13:53

دبیر همایش ملی دستاوردهای تربیت بدنی و ورزش گفت: دومین دوره همایش ملی دستاورد های تربیت بدنی و ورزش با حمایت جهاد دانشگاهی، روزهای 24 و 25 شهریورماه سال‌جاری در دانشگاه بین الملل چابهار برگزار می شود.


به گزارش چهاربهاران، میرزاده اظهار کرد: این همایش درشش گرایش رشته تربیت بدنی یعنی مدیریت تربیت بدنی و علوم ورزشی، تغذیه ورزشی، آسیب شناسی ورزشی، بیومکانیک ورزشی، روانشناسی ورزشی و جامعه شناسی ورزشی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه هدف ما شناساندن فرصت ها وپتانسیل های  ورزشی منطقه به جامعه علمی کشور است افزود:امیدواریم با ارائه راهکار های جامعه علمی این فرصت ها را در منطقه کاربردی کنیم.
میرزاده در پاسخ به سوالی درباره میزان حضور دانشگاه های کشور در این همایش گفت:در کمیته علمی و داوری مقالات از استاتید دانشگاه های تهران،شهید چمران اهواز،باهنرکرمان،هنرتهران،فردوسی مشهد و همچنین رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور دکتر مجدآرا استفاده می کنیم.
دبیر همایش دستاورد های تربیت بدنی و ورزش خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی استان، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، فدراسیون ورزش های همگانی ،اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان وفدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور از حامیان ما در این همایش هستند و مقالات برگزیده درسیویلیکا و پایگاه علوم استنادی جهان اسلام به نمایش گذاشته می شود.
میرزاده تاکید کرد: به مقالات برگزیده گواهی شرکت درهمایش وکارگاه هایی که در این دو روز برگزار می شود اعطا خواهد شد. همچنین به مقالات برتر جوایزی نیز خواهیم داد.


کد مطلب: 422989

آدرس مطلب: https://www.4baharan.ir/news/422989/همایش-ملی-دستاوردهای-تربیت-بدنی-ورزش-چابهار-برگزار-می-شود

چهاربهاران
  https://www.4baharan.ir