۰

همایش ملی دستاوردهای تربیت بدنی و ورزش در چابهار برگزار می شود

دبیر همایش ملی دستاوردهای تربیت بدنی و ورزش گفت: دومین دوره همایش ملی دستاورد های تربیت بدنی و ورزش با حمایت جهاد دانشگاهی، روزهای 24 و 25 شهریورماه سال‌جاری در دانشگاه بین الملل چابهار برگزار می شود.
ورزشی
ورزشی
به گزارش چهاربهاران، میرزاده اظهار کرد: این همایش درشش گرایش رشته تربیت بدنی یعنی مدیریت تربیت بدنی و علوم ورزشی، تغذیه ورزشی، آسیب شناسی ورزشی، بیومکانیک ورزشی، روانشناسی ورزشی و جامعه شناسی ورزشی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه هدف ما شناساندن فرصت ها وپتانسیل های  ورزشی منطقه به جامعه علمی کشور است افزود:امیدواریم با ارائه راهکار های جامعه علمی این فرصت ها را در منطقه کاربردی کنیم.
میرزاده در پاسخ به سوالی درباره میزان حضور دانشگاه های کشور در این همایش گفت:در کمیته علمی و داوری مقالات از استاتید دانشگاه های تهران،شهید چمران اهواز،باهنرکرمان،هنرتهران،فردوسی مشهد و همچنین رئیس فدراسیون ورزش های همگانی کشور دکتر مجدآرا استفاده می کنیم.
دبیر همایش دستاورد های تربیت بدنی و ورزش خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی استان، وزارت علوم تحقیقات و فناوری، فدراسیون ورزش های همگانی ،اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان وفدراسیون ورزش های دانش آموزی کشور از حامیان ما در این همایش هستند و مقالات برگزیده درسیویلیکا و پایگاه علوم استنادی جهان اسلام به نمایش گذاشته می شود.
میرزاده تاکید کرد: به مقالات برگزیده گواهی شرکت درهمایش وکارگاه هایی که در این دو روز برگزار می شود اعطا خواهد شد. همچنین به مقالات برتر جوایزی نیز خواهیم داد.
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 422989
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *