۰

حقوق بشری آمریکایی ها چیزی جز حیله و فریب نیست/ آمریکایی ها در طول تاریخ ننگین خود کارنامه ای سیاه دارند

نویسنده اهل سنت شهرستان چابهار گفت: : آمریکایی ها که در طول تاریخ ننگین خود کارنامه ای بس سیاه دارند چگونه می تواند مدعی حقوق بشر باشد.
ن
ن
مولوی سید محمد درتکیده در گفت و گو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد:حقوق بشری که آمریکایی  ها دم از آن می زنند جزء فریب و حیله نیست،  آنان فقط برای تعرض به کشورهای اسلامی چنین ادعایی دارند کسی دیده است که گرگ درنده مدافع حقوق و آزادی باشد.
وی با اشاره به جنایات استکبارجهانی،  افزود: آمریکایی ها که در طول تاریخ ننگین خود کارنامه ای بس سیاه دارند چگونه می تواند مدعی حقوق بشر باشد، امروز شاهدیم که  مردم مظلوم فلسطین که از سرزمین خود از حق خود از خاک خود دفاع میکنند را تروریست می خوانند و درعوض از رژیم غاصب و کودک کشی اسراییل حمایت می کنند و با بی شرمی تمام می گویند که این حق اسرائیل است که از خودش دفاع کند.
وی خاطرنشان کرد:  از صدرپیروزی انقلاب تا کنون ، دولت آمریکا جنایات بیشماری را در حق ملت ما مرتکب شده است ،ترور شخصیت های دینی و سیاسی مملکت ، کودتای طبس و نوژه و ترور دانشمندان هسته ای ، فرماندهان نظامی و عموم مردم در مساجد تنها گوشه ای از جنایات ننگین آمریکا علیه ملت ماست.
مولوی درتکیده تاکیدکرد:  کسی که شهرهای هیرو شیما و ناکازاکی ژاپن را با حملات هسته ای با خاک یکسان کرد و سلاح های شیمیایی  را در اختیار دولت صدام در جریان جنگ تحمیلی گذاشت ،در حالیکه کودکان مظلوم فلسطین ، سوریه و یمن توسط صهیونیسم و  آل سعود و داعش قتل عام شوند چشمان آنان کور است و حتی از آنان حمایت نیز می کنند، چگونه  می تواند دم از حقوق بشر بزند.
دوشنبه ۷ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب: 422949
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *