۰
ورزشکار چابهاری؛

رای دادن حق ما است

ورزشکار چابهاری گفت: اگر در انتخابات شرکت نکنیم حق رای خود را به دیگران واگذار کردیم.
رای دادن حق ما است
داوود عادلی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، اظهار کرد: در وهله اول حضور انتخابات استفاده از حق مسلمی است که به هر شهروندی داده شده و اگر از این حق استفاده نکند حق تعیین سرنوشت خود را به دیگران و واگذار کرده است و از سوی دیگر باتوجه‌به تبلیغات زیادی که دشمنان انجام داده‌اند درباره شرکت‌نکردن در انتخابات، با حضور در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های پلید انهار را نقش‌برآب کنند.

وی افزود: دشمنان از بیداری و وحدت ملت ایران وحشت زیادی دارند، به همین خاطر ماه‌ها قبل از شروع انتخابات شروع به تبلیغات سوء و تفرقه‌افکنی بین ملت ایران و علیه جمهوری اسلامی ایران می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و این مردم هستند که همه ساله با حضور در پای صندوق‌های رأی ثابت کرده‌اند که همیشه در صحنه حضور دارند.

داوود عادلی اظهار داشت: مردم در انتخاب‌کردن عجله نداشته باشند بین تمام کاندیدها افرادی را انتخاب کنند که به مسائل و مشکلات آن منطقه اشراف کامل داشته باشد و با برنامه‌ریزی درست کامل در مجلس بتواند از حق مردم دفاع کند و مشکلات را رفع نماید، وقتی آحاد مردم با اطلاعات و آشنایی کافی از حوزه‌های مختلف در کشور در صحنه حضور داشته باشند قطعاً نماینده‌ای را انتخاب می‌کنند که بتواند باری را از روی دوش مردم بردارد.

وی ادامه داد: وقتی مردم باتوجه‌به همه تبلیغات بر علیه ایران با تمام وجود در انتخابات شرکت می‌کنند و نماینده خود را انتخاب و راهی مجلس می‌کنم اکنون مجلس هست که به حرفه‌ای نمایندگان مردم با تمام جان دل گوش کند و برنامه‌ها و قانون‌هایی رو تصویب کند که به داد این مردم همیشه در صحنه برسند و زندگی راحتی داشته باشند .

این ورزشکار چابهاری با اشاره به اینکه انتخابات به توسعه شهر و استان کمک می‌کند خاطرنشان کرد: باید دقت داشته باشیم که‌رای ما تأثیرگذار است و می‌تواند در آینده ما تغییراتی ایجاد کند.

انتهای خبر/
 
دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 458127
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *