۰
فرزند شهید میرحسینی:

تبیین مولفه های شهدا وظیفه همه ما است

فرزند شهید میرحسینی گفت: امرو وظیفه ما است که شهدا را به نسل جدید معرفی کنیم.
تبیین مولفه های شهدا وظیفه همه ما است
مصطفی میرحسینی فرزند شهید حاج‌قاسم میرحسینی در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: برای ما حائز اهمیت است که شهدای خود را بشناسیم و مؤلفه‌های شهدای خود را تفهم کنیم و بتوانیم آنها را در زندگی خود جاری و ساری سازیم به‌خصوص شهدایی که در شجاعت اخلاص محوری، خداترسی، خدادوستی، احکام محوری شاخص بودند.

وی با بیان اینکه شهدا دستگیر ما در سختی‌ها هستند تصریح کرد: الحق والانصاف این‌ها نسخه‌های درمانی بیماری‌های امروزی ما هستند که می‌توانیم در درمان بیماری‌های دنیای امروز استفاده کنیم و گذر کنیم از بیماری‌های دنیاخواهی و نفسانیت، غیبت و دیگر مباحث که دامنگیر ما شده است.

 میرحسینی  با اشاره به اینکه شهدا عزیز و گران‌قدر  معامله‌ای عظیم با خود داشتند و در وصیت‌نامه خود قید کردند که جان ناقابل خود را دادند و خدا را به دست آوردند اظهار کرد: به نظر همه کسانی که اهل تحلیل هستند بزرگ‌ترین اقتصاددانان دنیا شهدا بودند که جان ناقابل خود را دادند و خدا را به دست آوردند.

وی افزود: ما در مقابل کار حسینی که شهدا انجام دادند رسالتی بر عهده داریم باید بتوانیم مؤلفه‌ها اساساً مؤلفه‌های انقلاب اسلامی را معرفی کنیم و به مردم و نسل جدیدی که در زمان شهدا در دفاع مقدس حضور پیدا کردند بشناسانیم.

میرحسینی ادامه داد: درزمان جنگ جبهه دانشگاه شد و امروز که در حال زندگی هستیم دانشگاه‌ها تبدیل به جبهه شدند باید بتوانیم برنامه‌ریزی، تولید محتوا و حرکت کنیم که در ابعاد مختلف هم نسل جدید و هم‌نسلی که تازه در حال تولد است .

وی اظهار کرد: در این انقلاب مؤلفه‌هایی که مؤلفه‌های قدرت انقلاب اسلامی بوده با استفاده از این ظرفیت‌هایی که ثمره خون شهدا بود و امروز انقلاب اسلامی در دنیای اسلام و در دنیای بین‌الملل ثمره خون شهدا است.

انتهای خبر/
 
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 458107
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *