۰
علمای اهل سنت؛

حادثه تروریستی کرمان موجب دلبستگی بیشتر مردم به مکتب شهید سلیمانی شد

علمای اهل سنت گفتند: این حادثه تروریستی موجب شد تا مردم دشمنان خود را به خوبی بشناسند.
حادثه تروریستی کرمان موجب دلبستگی بیشتر مردم به مکتب شهید سلیمانی شد
 مولوی سید محمد درتکیده در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، گفت: دشمنان اسلام در جبهه‌های مختلف مثل غزه و فلسطین و یمن ضربات شدیدی از سمت مجاهدین اسلام متحمل می‌شوند که این موجب عصبانیت آنها شده است و توانایی رویارویی مستقیم با آنها را ندارند؛ لذا مانند یک شغال یا راسو به‌صورت مخفیانه یا مستقیم دست به چنین جنایاتی می‌زنند و مردم بی‌گناه و بی‌دفاع را به شهادت می‌رسانند.

وی با بیان اینکه دشمن ترسیده و عصبانی شده است، تصریح کرد: دشمن چون قدرت رودررویی با نیروهای نظامی را ندارد این‌گونه عصبانیت خود را خالی می‌کند؛ مانند شغال ترسو اقدام به شهادت بی‌گناه می‌کند، اگر شغال را به دام بیندازیم به هر چیزی چنگ می‌زند، اینها نیز همین‌گونه‌اند.

مولوی با اشاره به اینکه وقتی که مسلمانان می‌بینند دشمنان برای ضربه‌زدن به آنها اقدام می‌کنند با آگاهی و غیرت بیشتری به اتحاد خود ادامه می‌دهند، خاطرنشان کرد: مردم و مسلمانان در این شرایط از هم جدا نشده اند؛ بلکه بیش‌ از پیش با یکدیگر یکدل و همدل شده اند.

وی با بیان اینکه حملات تروریستی در اسلام و در تمام ادیان پذیرفته نیست، اظهار کرد: کسانی که به نام اسلام حملات تروریستی انجام می‌دهند مسلماً مسلمان نیستند؛ چون به حدیث پیامبر توجه ندارند و قرآن می‌فرماید هر کسی مؤمنی را خودخواهانه به عدل بکشد جزای او در جهنم است.

این حادثه تروریستی وحدت مردم را بیشتر کرد

مولوی اقبال رسولی در ادامه به خبرنگار ما گفت: بنده عوامل حادثه تروریستی که در استان سیستان و بلوچستان و  حادثه تروریستی که امروز در استان کرمان اتفاق افتاد را به‌شدت محکوم می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه هنوز کسی به‌صورت رسمی این حمله را بر عهده نگرفته است، تصریح کرد: ان شاء الله از طریق سربازان گمنام امام‌ زمان (عج) پیگیری شود و عاملین این جنایات مشخص شوند و کلیه جنایات کاران به سزای اعمال خود برسند.

مولوی اقبال رسولی با اشاره به اینکه حملات تروریستی در ایران از خارج مرزها هدایت می‌شوند، تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا مردم را علیه نظام تحریک کنند؛ آن هم نظامی که خود مردم، آن را به روی کار آورده‌اند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام افراد منافق را برای رخنه بین مردم می‌فرستند درصورتی‌که کور خواندند، انسجامی که بین مردم و نظام وجود دارد و آن تعهدی که با حضرت رهبری بستند نابود نخواهد شد و دشمنان حتماً به سزای اعمال خود خواهند رسید.

این عالم اهل‌سنت با بیان اینکه دشمن وقتی متوجه شد که دستش به جایی نمی‌رسد به مردم بی‌پناه حمله کرد، اظهار کرد: افرادی که در این حوادث شهید می‌شوند از خود مردم هستند، به این خاطر مردم بیشتر آگاه خواهند شد و به‌ نظام وابسته‌تر خواهند شد و آرمان نظام جمهوری اسلامی را ادامه خواهند داد.

مولوی رسولی با اشاره به این که این اقدام تروریستی غیرانسانی است، خاطرنشان کرد: علمای اهل‌سنت به‌شدت این جنایات را در کل کشور محکوم کرده اند و محکوم می‌کنند.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب: 458084
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *