۰
علمای اهل سنت شهرستان چابهار؛

حادثه دردناک و تروریستی کرمان را به شدت محکوم می کنیم

علمای اهل سنت شهرستان چابهار گفتند: حادثه تروریستی شهر کرمان به دور از انسانیت بوده است و از نظر شرع و اسلام و هر دیدگاهی به شدت محکوم است.
حادثه دردناک و تروریستی کرمان را به شدت محکوم می کنیم
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛عصر امروز هم‌زمان با سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی یک حمله تروریستی در محل مزار مطهر این شهید گران‌قدر در بهشت‌زهرا کرمان صورت گرفت که موجب شهادت بیش از صد تن از زائرین و شرکت‌کنندگان سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی شد.

 در همین خصوص مولوی بزرگ‌زاده امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان چابهار در گفتگو با خبرنگار چهاربهاران، گفت: متأسفم که امروز چنین خبر ناراحت‌کننده‌ای را شنیدم و مردم بی‌گناه در مراسم سالگرد حاج‌قاسم سلیمانی، آن هم در قبرستان به شهادت رسیدند و مجروح شدند که از نظر شرع نیز این عمل محکوم است.

وی افزود: امیدواریم که خداوند ذوالجلال اموات را مغفرت بفرماید و بازماندگان را ان شاء الله هرچه سریع‌تر شفای کامل عنایت بفرماید.

مولوی بزرگ‌زاده تصریح کرد: ظاهراً مشخص است که عاملان حادثه تروریستی کرمان علیه جبهه مقاومت و کسانی که برای آزادی مسلمانان در غزه و فلسطین تلاش می‌کنند، است.

وی با بیان اینکه چنین جنایتی در سالگرد حاج‌قاسم سلیمانی کار رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد: کسانی که مشکل دارند و خواسته دارند بدانید که مشکلات این‌گونه حل نخواهد شد، باید مشکلات و خواسته‌های خود را بیان کرد و نباید مردم بی‌گناه را شهید کرد.

امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان چابهار با اشاره به اینکه دشمن همیشه در صدد تفرقه‌افکنی است، تصریح کرد: در کشوری که در آن مردم با فرقه‌های مختلف مذاهب اسلامی و اقوام مختلف زندگی می‌کنند، دشمن همواره می‌خواهد در بین آنها تفرقه ایجاد کند و موجب اختلاف شود و آن را متزلزل کند؛ اما ما می‌دانیم که مردم آزاده این عمل را محکوم خواهند کرد.

ایجاد دودستگی در بین مردم هدف عاملان حمله تروریستی امروز است

 مولوی داوود احمدی مقدم نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: من بر این باورم که عاملان حادثه تروریستی کرمان دشمنان نظام و اسلام هستند و در رأس آنها آمریکای جنایت‌کار و رژیم منحوس صهیونیست است.

وی افزود: هدف عاملان حادثه تروریستی ایجاد اختلاف و دودستگی است؛ آنها با این کار خود می‌خواهند جمع ناامنی را ایجاد کنند که ان شاء الله این‌طور نمی‌شود.

مولوی داوود احمدی مقدم، تصریح کرد: دلیل شکست دشمن این است که ما تحت رهبریِ رهبری فرزانه آیت‌الله خامنه‌ای هستیم و از ارشاد و رهنمودهایشان استفاده می‌کنیم و مسیر خود را انتخاب کرده ایم.

وی با بیان اینکه در کشور ما تروریست‌ها به اهداف خود نخواهند رسید، خاطرنشان کرد: ما و همه مردم این عاملین تروریستی را محکوم خواهیم کرد و بر این باوریم که عاملین تروریستی کرمان با ترور نمی‌توانند، به اهداف خود برسند.


در حال بروزرسانی...


 
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب: 458082
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *