۰
فرمانده سپاه چابهار:

مکتب شهید سلیمانی موجب نابودی استکبار غرب می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان چابهار، گفت: شهادت سردار رشید اسلام سپهبد قاسم سلیمانی باعث شد تا مکتب شهید سلیمانی با الگوگیری از اخلاق و روحیات معنوی ایشان شکل بگیرد.
مکتب شهید سلیمانی موجب نابودی استکبار غرب می‌شود
خدا رحم سارانی در گفتگو با چهاربهاران ،اظهار کرد: بدون شک سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی کسی بود که توانست نقشه‌های قدرت‌های غرب را که هزینه‌های زیادی برای آن شده بود را در هم بشکند و نام اسلام و قرآن را زنده نگه دارد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت زاییده تفکر و اعتقاد شهید سلیمانی بود، تصریح کرد: اگر امروز ما می‌بینیم که در نقاط مختلف دنیا گروه‌های آزادی‌خواه و مردم آنها در مقابل زورگویان غرب ایستادگی می‌کنند و به دنبال بیرون‌کردن آنها از خاک و دیار خود هستند همه‌وهمه به علت رشادت‌ها و زحمات بی وقفه شهید سلیمانی در ساخت این جبهه عظیم بوده است.

سارانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی سرباز بی‌چون و چرای ولایت بود، خاطرنشان کرد: شاید در بیانات رهبر معظم انقلاب دیده باشید که ایشان در خصوص شهید سلیمانی چگونه سخن می‌گویند و آنجا پی خواهید برد که حاج‌قاسم نه‌تنها یک سرباز بلکه جان فدای مقام معظم رهبری است و این مسئله را بارها در میدان و عمل به‌خوبی ثابت کرده است.
 
فرمانده سپاه شهرستان چابهار با بیان اینکه عزت شهید سلیمانی نتیجه‌ سال ها فعالیت‌ و عبادت‌های بی‌ریای وی بود، تصریح کرد: در زمان تشییع پیکر شهید سلیمانی به‌خوبی مشخص شد که ایشان به چه اندازه در بین آحاد مردم ایران عزیز بودند، میلیون‌ها نفر برای خداحافظی با پیکر پاک این شهید جهاد فی‌سبیل‌الله به خیابان‌ها آمدند و صحنه‌ای باشکوه را در تاریخ این مرزوبوم رقم زدند.

سارانی با اشاره به اینکه ترور شهید سلیمانی به دست شنیع‌ترین انسان‌های حال حاضر دنیا صورت گرفت، اظهار کرد: ظلم و زورگویی امریکا بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ بیش از ۲۰ هزار کودک و زن در غزه جان خود را به علت سیاست‌های وحشیانه و ظالمانه ایالات متحده آمریکا  از دست دادند و به شهادت رسیدند همین که شهید سلیمانی به دست این دولت خونخوار به شهادت رسید نشان از مظلومیت و با مظلوم بودن ایشان است.

وی با بیان اینکه شهادت حاج‌قاسم باعث به‌وجودآمدن مکتب شهید سلیمانی شد، خاطرنشان کرد: دشمنان احمق جمهوری اسلامی به گمانشان با به‌شهادت‌رساندن شهید سلیمانی عنصر جهاد و شهادت ما را از بین بردند؛ ولی بعد از شهادت ایشان خون حاج‌قاسم لشکری عظیم و مکتبی بزرگ را در سرتاسر جهان به وجود آورد که چندین برابر شخص شهید سلیمانی برای غرب خطرناک‌تر است.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 458081
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *