۰
رئیس شرکت نفت جنوب استان سیستان و بلوچستان؛

80 درصد جایگاه های سوخت جنوب استان فعال است/تا یک ساعت اینده جایگاه های دچار مشکل هم فعال می شود

رئیس شرکت نفت جنوب استان سیستان و بلوچستان: باتوجه‌به مشکلات فنی که در برخی از جایگاه‌های سوخت کشور به وجود آمده همکاران ما در تلاش هستند تا این موارد را رفع کنند.
80 درصد جایگاه های سوخت جنوب استان فعال است/تا یک ساعت اینده جایگاه های دچار مشکل هم فعال می شود
به گزارش پایگاه خبری چهاربهاران؛ صبح امروز طبق اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی کشور شماری از جایگاه‌های سوخت به علت نقص فنی از مدار عملیاتی و خدمات‌دهی به مردم خارج شده‌اند و کارشناسان جهت بررسی و رفاه این مشکل در حال تلاش هستند.

در همین خصوص  کیومرث کمالیار رئیس شرکت نفت جنوب استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در سطح منطقه جنوب استان بیش از 80 درصد جایگاه‌های سوخت فعال و در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به این مشکل فنی که برای جایگاه‌های سوخت سراسر کشور اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: در این منطقه نیز چند نازل سوخت دچار مشکل شده که امیدواریم در چند ساعت آینده به مدار خدمات‌رسانی برگردند.

کمالیار با بیا اینکه هم استانی‌ها هیچ نگرانی بابت سهمیه کارت سوخت خود نداشته باشند، تصریح کرد: سهمیه سوخت شهروندان محفوظ است و بعد از رفع این مشکل می‌توانند از سهمیه کارت سوخت خود استفاده کنند.

 رئیس شرکت نفت جنوب استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه جایگاه‌های سوخت سطح شهرستان چابهار با تمام ظرفیت فعال هستند، اظهار کرد: ما هیچ مشکلی در خدمات‌رسانی به مسافرین نداریم و سوخت‌رسانی به‌صورت عادی در حال انجام است.

کمالیار با بیان اینکه برخی از جایگاه‌ها در شهرهای ایرانشهر، دلگان و پیشین دچار مشکل شده است، خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با تلاش کارشناسان ما و عوامل فنی تا یک ساعت ِآینده مشکل آنها نیز برطرفت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سوخت‌رسانی در جنوب استان بدون مشکل  در حال انجام است، اظهار کرد: انتظار ما از شهروندان این است که در سوخت‌گیری عجله نداشته باشند و مانند روزهای گذشته به‌صورت عادی برای سوخت‌گیری به جایگاه‌های سوخت مراجعه کنند.

​انتهای خبر/



 
دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 458078
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *