۰
رئیس سازمان بسیج ادارات استان سیستان و بلوچستان:

دروغ‌پردازی و شبهه‌افکنی حربه اصلی دشمن در فتنه‌های اخیر بود

رئیس سازمان بسیج ادارات استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان در فتنه‌های اخیر با ایجاد دروغ و شبهه‌افکنی گسترده در فضای مجازی به دنبال مسموم‌کردن ذهن مردم بودند.
دروغ‌پردازی و شبهه‌افکنی حربه اصلی دشمن در فتنه‌های اخیر بود
حسن نکویی در گفتگو با چهاربهاران، اظهار کرد: از بعد انقلاب دشمنی‌های دشمنان این مرزوبوم با مردم ایران به‌صورت قابل‌توجهی افزایش یافت به‌طوری‌که در همان روزهای واپسین انقلاب نقشه‌ها و توطئه‌های زیادی علیه انقلاب اسلامی توسط غربی‌ها کشیده شد.

وی با بیان اینکه مستکبرین به فرماندهی ایالات متحده امریکا درصدد ضربه به انقلاب اسلامی بوده و هستند، خاطرنشان کرد: در همین سال‌های اخیر اگر دقت بکنید خواهید یافت که دشمنی غرب با مردم ایران و جمهوری اسلامی به چه میزان است همین تحریم داروها و واکسن کرونا نمونه‌ای از خباثت و اعمال ضدانسانی غرب علیه ایران اسلامی است.

رئیس سازمان بسیج ادارات استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مردم عامل اصلی شکست فتنه‌های غرب بودند، تصریح کرد: اگر دقت کنیم در همین چند فتنه اخیر همین مردم کوچه و بازار بابصیرت و درایت خود در مقابل جنگ ترکیبی و تمام‌عیار جبهه غرب ایستادند و باعث شکست آنها برای چندمین بار شدند.
  
وی با اشاره به استفاده دشمن از جنگ ترکیبی علیه کشور ایران، اظهار کرد: در فتنه‌های اخیر دشمن برای جداکردن ملت از رهبری انقلاب و نظام که این آرزو را به گور خواهند برد یک جنگ تمام‌عیار را به راه انداخت این نوع جنگ کامل بود و ترکیبی از جنگ شناختی اطلاعاتی امنیتی سایبری، فرهنگی، اقتصادی و دیپلماسی برای نفوذ در ادراک سیاسیون ادراک فرهنگی مردم و برای تردید در صداقت حقانیت و مشروعیت نظام اسلامی بود.

رئیس سازمان بسیج ادارات استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ملت ایران ثابت کرده سرآمد ملت‌های دنیا هستند، خاطرنشان کرد: مردم در طول ۴۴ سال گذشته انواع فتنه‌ها را به خود دیدند و تجارب زیادی رو کسب کرده و تا امروز که فتنه بسیار پیچیده رقم خورد تا ملت ایران و از انقلاب جدا کنند دشمن آنچه در توان داشت به میدان آورد تا نقشه شوم خود را پیاده کند.

وی ادامه داد: اما سه عامل در شکست فتنه‌ها مؤثر بود یک نقش خطیر مقام معظم رهبری دوم حماسه‌آفرینی مردم و ملت در برابر سخت‌ترین شرایط و ملت حقیقت سوم استقامت لازمه حفظ وحدت و دستاوردهای انقلاب اسلامی تسلیم‌شدن در قاموس ملت غیور ما نمی‌گنجد و تسلیم‌شدن یعنی نابودی و خیانت به امام شهدا و شهدا خواهد بود ملت ما تسلیم‌شدنی نیست.

نکویی با بیان اینکه دروغ‌پردازی یکی از اصلی‌ترین عنصرهای دشمن در حمله به جمهوری است، خاطرنشان کرد: دروغ‌پردازی از دلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان‌دادن حقایق و بزرگ‌نمایی مشکلات را می‌توان چهار راهبرد دشمن در جنگ رسانه‌ای و ترکیبی با انقلاب اسلامی نام برد، الحمدلله این راهبرد منفور دشمن برای مردم شریف ایران نمایان شده است.

انتهای خبر/
 
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 458069
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *