۰
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان؛

کشف یک قلاده میمون از متخلفین در دشتیاری

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان گفت: پس از پایش و نظارت صورت گرفته در سطح شهرستان دشتیاری یک قلاده میمون از متخلفین کشف شد. .
کشف یک قلاده میمون از متخلفین در دشتیاری
محمدرضا علیمرادی در گفتگو با چهاربهاران،گفت: پیرو گشت و کنترل یگان حفاظت محیط‌ زیست در سطح استان پس از مشاهده و نگهداری یک قلاده میمون در یکی از معابر گواتر در شهر چابهار، اقدام به کشف گونه و دستگیری متخلف نمودند.

 سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌ زیست سیستان و بلوچستان، با اشاره به اینکه همکاران ما نظارت و پایش دقیقی بر محیط‌ زیست و گونه‌های وحشی دارند، تصریح کرد: هرگونه اقدام در خصوص خریدوفروش و نگهداری گونه‌های حیات‌وحش، اجزای بدن و... جرم و پیگرد قانونی دارد.

علیمرادی با اشاره به اینکه گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط ‌زیست سیستان و بلوچستان در سطح استان به‌صورت مستمر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص گردید یک قلاده میمون در یکی از معابر گواتر شهر چابهار نگهداری می‌شود که فوراً متخلف دستگیر شده و پس از تهیه مستندات به مراجع محترم قضایی معرفی گردید.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌ زیست استان با بیان اینکه مردم باید حافظ گونه های متفاوت و محیط‌ زیست باشند، تصریح کرد: از دوستداران محیط زیست در صورت مشاهده هر گونه خریدوفروش گونه‌های جانوران وحشی یا اجزای آنها موضوع را به سامانه ١۵۴٠ یا ادارات محیط ‌زیست شهرستان‌ها اطلاع داده تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای خبر/
 
يکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 458061
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *